فروش خشکبار ارگانیک در شمال تهران

Organic dried fruit-1
Organic dried fruit-2



شمال تهران در حوزه خدمات درمان نیز دارای مراکز درمانی و بیمارستان های متعددی است. . این مراکز درمانی بعضا دولتی و در بعضی موارد خصوصی هستند . در ادامه نام چند مرکز درمانی و بیمارستان شمال تهران را بهمراه آدرس اضافه کرده ام تا با آنها آشنا شوید :

محله های شمال تهران که در این منطقه قرار دارند شامل اختیاریه، ونک، میرداماد، ولیعصر، ظفر، قلهک، دروس، دولت، دیباجی، پاسداران، جردن، سید خندان می باشند. محله های شمال تهران موجود در منطقه جزو محبوب ترین و خوش آب و هوا ترین مناطق تهران می باشد که جاهای دیدنی بسیار زیادی در آن ها وجود دارد.

محله مینی سیتی را می تواند به دلیل قرار گرفتن در دامنه های البرز یکی از خوش آب و هوا ترین محله های تهران به حساب آورد. این محله که در شرقی ترین بخش منطقه تهران قرار گرفته است. از جنوب به ازگل و از شرق به سوهانک منتهی می شود. اولین شهربازی تهران به نام مینی سیتی در این منطقه تاسیس شد و وجود این سازه سبب شد تهرانی ها این منطقه را با این نام بشناسند.


قاووت در واقع یک خشکبار ارگانیک ترکیبی است.. دستور خاصی برای تهیه قاووت ارگانیک وجود ندارد؛ مغز، میوه، ادویه و به طور کلی تعدادی از خشکبار ارگانیک را به صورت پودر درآورده و گاهی با عسل یا خرما مصرف می‌کنند. در گذشته هر منطقه با توجه به اقلیم، تغذیه، بیماری‌های رایج منطقه و سبک زندگی قاووت مختص خود را تولید می‌کرده است.. اغلب قاووت‌ها انرژی زا هستند و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند. قاووت یک غذای کامل است. که برای افزایش توان افراد طی انجام کارهای روزانه مانند کشاورزی و کوهنوردی ابداع شد. قاووت از خشکبار ارگانیک بسیار مفید است. که می‌تواند شخصی سازی شود. برای مثال اگر فرد طبع سردی دارد و در زمستان بسیار مریض می‌شود یک قاووت با ترکیبی از زنجبیل، دارچین، کنجد و مغز پسته می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

خشکبار ارگانیک از آن دسته مواد غذایی هستند که هنگام خرید آن، با ورود به هر فروشگاه تنوع کیفیت و قیمت بسیاری را شاهد خواهید بود. به دلیل قیمت بالای خشکبار در صورت خریدی با کیفیت پایین حتما فروشگاه مورد نظر را از فهرست خرید خود حذف خواهید کرد تا در خرید بعدی دوباره متضرر نشوید. اما چه ضمانتی برای کیفیت جنس در

شرکت بازرگانی آویژه سبز فردا (سهامی خاص به شماره ثبت ) سالیان متمادیست فعالیت تجاری خود را در حوزه های محصولات غذایی علل خصوص، تولید بخش اعظمی از محصولات غذایی و باغی ارگانیک(طبیعی) با حمایت تعداد قابل توجهی ازکشاورزان و باغداران و همچنین پخش مواد غذایی سالم از کارخانجات معتبر کشور در بازار داخل و خارج از کشور به صورت مستقیم و بدون واسطه آغاز کرده که با عنایت خداوند متعال توانسته ایم بازار رقابتی قابل توجهی را به خود اختصاص دهیم. سیاست کلی شرکت، عرضه محصولات غذایی مستقیم از تولید به دست مصرف کننده نهایی بوده و از این سو بسیاری همکاران، علاقمند مشارکت با بازرگانی آویژه می باشند؛ لذا مفتخریم با عنایت به رویکرد مدبرانه مقام معظم رهبری پیرامون حمایت از تولید کالای ایرانی و ایجاد کارآفرینی، گامی کوچک در حوزه خودکفایی و ایجاد اشتغال برداشته و از این جهت، دست تمامی تولیدکنندگان و کشاورزان گرانقدر را برای تعامل و همکاری به گرمی فشرده و با آغوش باز پذیرایشان هستیم.



( فروش ) های دیگر