فروش خشکبار ارگانیک در شهر سنگ تهران

Organic dried fruit-1
Organic dried fruit-2



یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 

به دلیل تجمع تولیدکنندگان و فروشندگان متعدد و معتبر سنگ در این بازار، انتخاب از بین محصولات راحت تر و سریع تر به نتیجه خواهد رسید. بازارهایی که در داخل بافت شهری قرار دارند به مراتب کوچکتر از بازارهای سنگ خارج از شهر هستند و به دلیل تنوع پایین از هر لحاظ، نمی توانند نظر همه خریداران را جلب نمایند. اما مراکزی نظیر بازار سنگ شمس آباد این مزیت را دارد که به دلیل وسعت زیاد، تنوع بی نظیری از انواع سنگ ها را با کیفیت، رنگ و طرح های مختلف را در خود جای داده است.. بنابراین اگر برای پروژه های لوکس و خاص خود، در جستجوی سنگ های باکیفیت، لوکس و منحصر بفرد هستید، و یا سنگی مناسب با بودجه پروژه خود و با صرفه اقتصادی می خواهید، حتما بازار سنگ شمس آباد را در نظر داشته باشید.

گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.


محدوده‌ی خشکبار ارگانیک بسیار گسترده تر از مغزها هستند. میوه‌های خشک نیز از جمله خشکبار محسوب می‌شوند. اما چرا میوه‌ها را خشک می‌کنیم؟ طبیعتا در گذشته به دلیل اینکه کشاورزی به شکل امروز نبوده و در هر فصل انواع محدودی از میوه‌ها در دسترس بودند. انسان برای دسترسی دائم به این منابع ارزشمند غذایی با تبدیل آن‌ها به فرآورده‌های مختلف در تمام فصول سال از خشکبار ارگانیک است.فاده می‌کرده. امروزه با وجود اینکه در تمام فصول به انواع میوه دسترسی داریم میوه‌ها را خشک می‌کنیم چون:

بدن کودکان نسبت به افراد بزرگسال در جذب و تجزیه مواد ضعیف‌تر عمل می‌کند. کودکان به دلیل اینکه در بازه‌ی زمانی رشد قرار دارند به شدت نیازمند خشکبار ارگانیک و سالم هستند. انرژی بدن کودکان باید در خدمت رشد و نمو بخش‌های مختلف بدن باشد. با مصرف خشکبار و به طور کلی مواد مصنوعی انرژی و توجه بدن به سمت رفع آسیب‌های ناشی از تغذیه ناسالم خواهد رفت در مقابل مصرف خشکبار ارگانیک بخش زیادی از نیاز غذایی کودک شما را تامین خواهدکرد. البته خشکبار و به خصوص مغزها به دلیل محتوای بالای روغن و انرژی‌شان باید با احتیاط مصرف شوند و است.فاده بیش از حد آن‌ها می‌تواند مشکلات پوستی و گوارشی به وجود آورد.

قاووت در واقع یک خشکبار ارگانیک ترکیبی است.. دستور خاصی برای تهیه قاووت ارگانیک وجود ندارد؛ مغز، میوه، ادویه و به طور کلی تعدادی از خشکبار ارگانیک را به صورت پودر درآورده و گاهی با عسل یا خرما مصرف می‌کنند. در گذشته هر منطقه با توجه به اقلیم، تغذیه، بیماری‌های رایج منطقه و سبک زندگی قاووت مختص خود را تولید می‌کرده است.. اغلب قاووت‌ها انرژی زا هستند و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند. قاووت یک غذای کامل است. که برای افزایش توان افراد طی انجام کارهای روزانه مانند کشاورزی و کوهنوردی ابداع شد. قاووت از خشکبار ارگانیک بسیار مفید است. که می‌تواند شخصی سازی شود. برای مثال اگر فرد طبع سردی دارد و در زمستان بسیار مریض می‌شود یک قاووت با ترکیبی از زنجبیل، دارچین، کنجد و مغز پسته می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.



( فروش ) های دیگر