فروش خشکبار ارگانیک در شهریار

Organic dried fruit-1
Organic dried fruit-2



شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.

شهریار بعدا به تهران آمد و در دارالفـنون تهـران خوانده و تا کـلاس آخر مـدرسه ی طب تحـصیل کردو در چـند مریض خانه هـم مدارج اکسترنی و انترنی را گـذراند ولی د رسال آخر به عـلل عـشقی و ناراحـتی خیال و پـیش آمدهای دیگر از ادامه تحـصیل محروم شد و با وجود مجاهـدتهـایی که بعـداً توسط دوستانش به منظور تعـقـیب و تکـمیل این یک سال تحصیل شد، شهـریار رغـبتی نشان نداد و ناچار شد که وارد خـدمت دولتی بـشود؛ چـنـد سالی در اداره ثـبت اسناد نیشابور و مشهـد خـدمت کرد و در سال ۵ به بانک کـشاورزی تهـران داخل شد .


قاووت در واقع یک خشکبار ارگانیک ترکیبی است.. دستور خاصی برای تهیه قاووت ارگانیک وجود ندارد؛ مغز، میوه، ادویه و به طور کلی تعدادی از خشکبار ارگانیک را به صورت پودر درآورده و گاهی با عسل یا خرما مصرف می‌کنند. در گذشته هر منطقه با توجه به اقلیم، تغذیه، بیماری‌های رایج منطقه و سبک زندگی قاووت مختص خود را تولید می‌کرده است.. اغلب قاووت‌ها انرژی زا هستند و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند. قاووت یک غذای کامل است. که برای افزایش توان افراد طی انجام کارهای روزانه مانند کشاورزی و کوهنوردی ابداع شد. قاووت از خشکبار ارگانیک بسیار مفید است. که می‌تواند شخصی سازی شود. برای مثال اگر فرد طبع سردی دارد و در زمستان بسیار مریض می‌شود یک قاووت با ترکیبی از زنجبیل، دارچین، کنجد و مغز پسته می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

خشکبار ارگانیک از آن دسته مواد غذایی هستند که هنگام خرید آن، با ورود به هر فروشگاه تنوع کیفیت و قیمت بسیاری را شاهد خواهید بود. به دلیل قیمت بالای خشکبار در صورت خریدی با کیفیت پایین حتما فروشگاه مورد نظر را از فهرست خرید خود حذف خواهید کرد تا در خرید بعدی دوباره متضرر نشوید. اما چه ضمانتی برای کیفیت جنس در

ضعف عمومی خانم‌ها در دوران بارداری اتفاقی کاملا طبیعی است.. افزایش مصرف انرژی انسان در این دوران مشکلاتی مانند کمبود کلسیم، کمبود ویتامینD و کم خونی را به وجود می‌آورد. در این دوران مصرف خشکبار ارگانیک به مقدار زیادی به تکامل جنین کمک می‌کند. تشکیل اسکلت بندی، ماهیچه‌ها و تقویت سیستم ایمنی مادر و جنین با مصرف  خشکبار ارگانیک بهتر انجام می‌شود. میوه‌های خشکی مثل مویز ارگانیک و کشمش ارگانیک همانند آرامبخش عمل می‌کنند و به مادر توان مقابله با تنش‌های روحی دوران بارداری را می‌دهند. البته در دوران بارداری به دلیل تغییر احوالات و تغییر سیستم عمومی بدن ممکن است. افراد دچار حساسیت‌های غذایی، مشکلات گوارشی و دیابت شوند. بهتر است. پیش از شروع مصرف خشکبار ارگانیک با پزشک خود مشورت کنید تا در صورت نیاز آزمایش‌های مربوطه انجام شود. اغلب افراد به دلیل تغییرات هورمونی و یا تغییرات فیزیکی درون حفره‌ی شکم به شدت کم اشتها می‌شوند.



( فروش ) های دیگر