فروش خشکبار ارگانیک در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Organic dried fruit-1
Organic dried fruit-2



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


خشکبار ارگانیک منبع خوبی از پروتئین، فیبر، امگا و ، ویتامین E و انواع مواد معدنی هستند. البته این خواص در خشکبار غیرارگانیک نیز وجود دارند؛ خشکبار ارگانیک هیچ برتری به لحاظ محتوای غذایی نسبت به انواع ارگانیک ندارند. به دلیل اطلاع رسانی اشتباه و تبلیغات غیرمتعهدانه‌ای که در زمینه مصرف خشکبار ارگانیک انجام می‌شود، برخی افراد تصور می‌کنند با مصرف خشکبار ارگانیک ویتامین بیشتری وارد بدن آن‌ها می‌شود؛ که چنین موضوعی صحت ندارد. تولید خشکبار ارگانیک با ارزش غذایی بالاتر امکان پذیر است. اما نه به دلیل ارگانیک بودن آن، بلکه با است.فاده از روش‌های کشاورزی پایدار و اصلاحات به روش سلکشن (انتخاب ارقام برتر به لحاظ موادغذایی در هر نسل و بذرگیری از آن‌ها برای نسل بعد). بنابراین بهتر است. به تبلیغاتی که در این زمینه می‌شود توجه نکنید. البته نکاتی که در بخش پیشین و در توضیح سموم کشاورزی دادیم احتمالا دلیل کافی برای مصرف خشکبار ارگانیک باشد. مصرف خشکبار ارگانیک به طور غیر مستقیم بر سلامت شما موثر است.. برای مثال به مسئله‌ی آلرژی‌هایی که اخیرا به طرز قابل توجهی افزایش یافته است. توجه کرده‌اید؟ برخی افراد با مصرف بادام زمینی دچار حملات آلرژیک می‌شوند. دلیل افزایش این مشکلات در سال‌های اخیر وجود مواد مصنوعی در خشکبار است.. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با مصرف گردو یا بادام زمینی به شدت دچار مشکلات آلرژیک می‌شوید ممکن است. با مصرف خشکبار ارگانیک عوارض کمتری را تجربه کنید.

ضعف عمومی خانم‌ها در دوران بارداری اتفاقی کاملا طبیعی است.. افزایش مصرف انرژی انسان در این دوران مشکلاتی مانند کمبود کلسیم، کمبود ویتامینD و کم خونی را به وجود می‌آورد. در این دوران مصرف خشکبار ارگانیک به مقدار زیادی به تکامل جنین کمک می‌کند. تشکیل اسکلت بندی، ماهیچه‌ها و تقویت سیستم ایمنی مادر و جنین با مصرف  خشکبار ارگانیک بهتر انجام می‌شود. میوه‌های خشکی مثل مویز ارگانیک و کشمش ارگانیک همانند آرامبخش عمل می‌کنند و به مادر توان مقابله با تنش‌های روحی دوران بارداری را می‌دهند. البته در دوران بارداری به دلیل تغییر احوالات و تغییر سیستم عمومی بدن ممکن است. افراد دچار حساسیت‌های غذایی، مشکلات گوارشی و دیابت شوند. بهتر است. پیش از شروع مصرف خشکبار ارگانیک با پزشک خود مشورت کنید تا در صورت نیاز آزمایش‌های مربوطه انجام شود. اغلب افراد به دلیل تغییرات هورمونی و یا تغییرات فیزیکی درون حفره‌ی شکم به شدت کم اشتها می‌شوند.

زی ارگانیک، محصولات برندهای معتبر داخلی و خارجی را در یک جا جمع کرده است. تا شما مشتریان گرامی قادر به مقایسه، انتخاب و خرید آسان باشید. با زی ارگانیک شما می‌توانید تمامی خریدهای ارگانیک خود را به صورت شفاف در یک حساب کاربری در وب‌سایت تحت کنترل داشته باشید. به بیان دیگر خرید آسان ترین راه رسیدن به محصولات ارگانیک، ما خواهیم بود.



( فروش ) های دیگر