فروش خشکبار ارگانیک در ورامین

Organic dried fruit-1
Organic dried fruit-2



یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..

قصر بهرام ورامین یکی دیگر از بناهای تاریخی معروف ورامین مربوط به دوران صفویه است.. این کاروانسرا در ۵ کیلومتری تهران و سه کیلومتری شمال شرق کارونسرای عین الرشید قرار دارد. قصر بهرام در بین بومیان ورامین در گذشته به عباس‌آباد نیز شناخته می‌شد. پلان این بنا به شکل کاروانسرایی چهار ایوانی، اطاقها در اطراف حیات مرکزی و اسطبلها در پشت آن می باشد.

یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..


خشکبار ارگانیک از آن دسته مواد غذایی هستند که هنگام خرید آن، با ورود به هر فروشگاه تنوع کیفیت و قیمت بسیاری را شاهد خواهید بود. به دلیل قیمت بالای خشکبار در صورت خریدی با کیفیت پایین حتما فروشگاه مورد نظر را از فهرست خرید خود حذف خواهید کرد تا در خرید بعدی دوباره متضرر نشوید. اما چه ضمانتی برای کیفیت جنس در

شرکت بازرگانی آویژه سبز فردا (سهامی خاص به شماره ثبت ) سالیان متمادیست فعالیت تجاری خود را در حوزه های محصولات غذایی علل خصوص، تولید بخش اعظمی از محصولات غذایی و باغی ارگانیک(طبیعی) با حمایت تعداد قابل توجهی ازکشاورزان و باغداران و همچنین پخش مواد غذایی سالم از کارخانجات معتبر کشور در بازار داخل و خارج از کشور به صورت مستقیم و بدون واسطه آغاز کرده که با عنایت خداوند متعال توانسته ایم بازار رقابتی قابل توجهی را به خود اختصاص دهیم. سیاست کلی شرکت، عرضه محصولات غذایی مستقیم از تولید به دست مصرف کننده نهایی بوده و از این سو بسیاری همکاران، علاقمند مشارکت با بازرگانی آویژه می باشند؛ لذا مفتخریم با عنایت به رویکرد مدبرانه مقام معظم رهبری پیرامون حمایت از تولید کالای ایرانی و ایجاد کارآفرینی، گامی کوچک در حوزه خودکفایی و ایجاد اشتغال برداشته و از این جهت، دست تمامی تولیدکنندگان و کشاورزان گرانقدر را برای تعامل و همکاری به گرمی فشرده و با آغوش باز پذیرایشان هستیم.

اگر هیچ یک از خشکبار ارگانیک را مصرف نمی‌کنید دست‌کم زرشک را ارگانیک تهیه کنید؛ زرشک ارگانیک می‌تواند به دفع سموم جمع شده در کبد شما کمک کند. از گذشته مصرف آب انار و زرشک به منظور تصفیه خون رایج بوده. این خشکبار ارگانیک می‌تواند در مبارزه با عفونت به بدن کمک کند. این عفونت ممکن است. در مجاری ادراری، گوش، حلق و بینی باشد یا در دستگاه گوارش؛ اگر دچار اسهال ناشی از مسمومیت شدید از زرشک کمک بگیرید. یکی از خوش طعم‌ترین چاشنی‌های غذای ایرانی که با طعم‌های متفاوتی طبخ شده و به غذا عطر و طعم و رنگ می‌بخشد زرشک است..



( فروش ) های دیگر