فروش خشکبار ارگانیک در چهاردانگه

Organic dried fruit-1
Organic dried fruit-2



یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.


قاووت در واقع یک خشکبار ارگانیک ترکیبی است.. دستور خاصی برای تهیه قاووت ارگانیک وجود ندارد؛ مغز، میوه، ادویه و به طور کلی تعدادی از خشکبار ارگانیک را به صورت پودر درآورده و گاهی با عسل یا خرما مصرف می‌کنند. در گذشته هر منطقه با توجه به اقلیم، تغذیه، بیماری‌های رایج منطقه و سبک زندگی قاووت مختص خود را تولید می‌کرده است.. اغلب قاووت‌ها انرژی زا هستند و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند. قاووت یک غذای کامل است. که برای افزایش توان افراد طی انجام کارهای روزانه مانند کشاورزی و کوهنوردی ابداع شد. قاووت از خشکبار ارگانیک بسیار مفید است. که می‌تواند شخصی سازی شود. برای مثال اگر فرد طبع سردی دارد و در زمستان بسیار مریض می‌شود یک قاووت با ترکیبی از زنجبیل، دارچین، کنجد و مغز پسته می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

شرکت بازرگانی آویژه سبز فردا (سهامی خاص به شماره ثبت ) سالیان متمادیست فعالیت تجاری خود را در حوزه های محصولات غذایی علل خصوص، تولید بخش اعظمی از محصولات غذایی و باغی ارگانیک(طبیعی) با حمایت تعداد قابل توجهی ازکشاورزان و باغداران و همچنین پخش مواد غذایی سالم از کارخانجات معتبر کشور در بازار داخل و خارج از کشور به صورت مستقیم و بدون واسطه آغاز کرده که با عنایت خداوند متعال توانسته ایم بازار رقابتی قابل توجهی را به خود اختصاص دهیم. سیاست کلی شرکت، عرضه محصولات غذایی مستقیم از تولید به دست مصرف کننده نهایی بوده و از این سو بسیاری همکاران، علاقمند مشارکت با بازرگانی آویژه می باشند؛ لذا مفتخریم با عنایت به رویکرد مدبرانه مقام معظم رهبری پیرامون حمایت از تولید کالای ایرانی و ایجاد کارآفرینی، گامی کوچک در حوزه خودکفایی و ایجاد اشتغال برداشته و از این جهت، دست تمامی تولیدکنندگان و کشاورزان گرانقدر را برای تعامل و همکاری به گرمی فشرده و با آغوش باز پذیرایشان هستیم.

اگر هیچ یک از خشکبار ارگانیک را مصرف نمی‌کنید دست‌کم زرشک را ارگانیک تهیه کنید؛ زرشک ارگانیک می‌تواند به دفع سموم جمع شده در کبد شما کمک کند. از گذشته مصرف آب انار و زرشک به منظور تصفیه خون رایج بوده. این خشکبار ارگانیک می‌تواند در مبارزه با عفونت به بدن کمک کند. این عفونت ممکن است. در مجاری ادراری، گوش، حلق و بینی باشد یا در دستگاه گوارش؛ اگر دچار اسهال ناشی از مسمومیت شدید از زرشک کمک بگیرید. یکی از خوش طعم‌ترین چاشنی‌های غذای ایرانی که با طعم‌های متفاوتی طبخ شده و به غذا عطر و طعم و رنگ می‌بخشد زرشک است..



( فروش ) های دیگر