ابزارآلات برق صنعتی در جنوب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial electrical tools-1
Industrial electrical tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یاخچی آباد که یکی از محله های مشهور منطقه تهران می باشد امروزه بیشتر به دلیل مدرن سازی سریع که در آن آغاز شده است. شناخته می شود. این محله که در جنوب نازی آباد قرار گرفته از شمال به خیابان تولایی و از جنوب به بزرگراه آزادگان ختم می شود و بسیاری از افرادی که در آن زندگی می کنند آذری زبانانی هستند که از شهرهای شمال غربی کشور مهاجرت کرده و در آنجا سکونت گزیده اند. یاخچی در زبان آذری به معنی خوب و یا زیبا می باشد که به فضاهای سبز پیشین قرار گرفته در این منطقه اشاره دارد. از طرفی بسیاری از افراد عنوان می‌کنند اسم اصلی این منطقه یاغچی‌آباد می باشد به معنی منطقه ای که تحت تأثیر کارخانه روغن سازی نام گذاری شده است..

جواد فرد دانش را کمتر کسی در تهران می شناسد ولی این فرد در سال اراضی ای که در اختیار خود داشت را به محله مسکونی تبدیل کرد و کمک کرد بسیاری از تهرانی‌هایی که صاحب خانه نبودن با هزینه های بسیار پایین اسکان داده شوند. این محله امروزه به عنوان جوادیه شناخته می شود و یکی از مشهورترین محله های تهران می باشد و ریشه های سنتی تهران هنوز در آن مشاهده می‌شود.

شهرک ولیعصر به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین محله های تهران یاد می شود در منطقه ۸ تهران تاسیس شده و آن را شهرک یافت آباد نیز معرفی می کنند.  دلیل شهرت این محله وجود بوستان ها و اماکن ورزشی می باشد که سبب شده در جنوب شهر به عنوان مرکز تفریحی برخی از افراد به حساب بیاید. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید بعد از ساعت به بیرون رفته و تهران گردی کنید شهرک ولی عصر برای شما این امکان را فراهم آورده تا بتوانید غذا های فست فود ساعته را تجربه کنید.


یک برقکار فقط به اندازه ابزار خوب برای افزایش کیفیت کار خود نیاز دارد. در حالی که برخی از ابزارهای الکتریکی ضروری هستند، برخی دیگر ابزارهای برقی تخصصی هستند. برای برق کاران مبتدی، لوازم ضروری کفایت می‌کند اما برق کاران حرفه‌ای که در صنایع خاص مشغول به کار هستند، به ابزارهای تخصصی نیاز دارند. لیست ابزار برق کار که در این مقاله معرفی کردیم، نگاهی بیندازید و هر کدام را بسته به نیازهای خود از طریق سایت «آرتا الکتریک» خریداری کنید.

یک وسیله کوچک مانند تراز، به راحتی در یک جعبه ابزار قرار می‌گیرد و برای اطمینان از تراز بودن سطح کار است.فاده می‌شود. درحقیقت، تراز کردن جعبه‌ها و کلید پریزها بسیار مهم است. که همه این کارها توسط تراز لوبیایی انجام می‌شود. تراز باید بخشی از ابزار است.اندارد هر برق کار ماهر باشد.

دریل جزء ابزارهای ضروری یک برق کار است.. او می‌تواند برای سوراخ کردن دیوار جهت عبور سیم یا پیچ کردن است.فاده کند. دریل‌ها در انواع برقی و شارژی در بازار موجود هستند. یک دریل پیچ گوشتی می‌تواند هم برای پیچ کردن و برای سوراخ کاری مورد است.فاده قرار گیرد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران