کابل کشی در جنوب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Cabling-1
Cabling-2



در راستای برابری امکانات رفاهی در جنوب تهران ، خطوط اتوبوس رانی بسیاری برای جابجایی مسافران در سطح محله ها و پایانه های جنوب تهران راه اندازی شده است. . همچنین با پیگیری های مسئولین خدوم شهرداری تهران ، تعداد ایستگاه های متروی  جنوب تهران هم روز به روز درحال افزایش است. . از این رو میتوان کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی در جنوب تهران را مطلوب و قابل قبول خواند . 

یکی از محله های قدیم تهران که سالها پیش همانند سه راه آذری به عنوان باغات و بخش کشاورزی در جنوب تهران شناخته می شد ولی امروزه با تغییر نام به ابوذر سال‌ها است. کاربرد مسکونی دارد و یکی از مناطق بسیار مذهبی تهران قلمداد می شود. دلیل نامگذاری این محله به عنوان فلاح تحت تاثیر موسس این منطقه یعنی آقای داوود فلاح بوده که این داستان به دهه هجری شمسی باز می گردد. برخلاف باور بسیاری از تهرانی‌ها محله فلاح در منطقه قرار گرفته و بخشی از منطقه نمی باشد!

یکی دیگر از اماکن تاریخی و گردشگری در محله های جنوب تهران که بیش از سال قدمت دارد برج طغرل است.. این برج اثری ارزشمند از دوره سلجوقیان است. و احتمال میرود در زمان انتقال پایتخت ایران از نیشابور به ری بنا گردیده است.. برخی محل دفن طغرل را نیز در همین بنا میدانند،سازنده ی این برج ابراهیم خواص است. که محل دفن او نیز در ضلع شمالی همین برج واقع شده است..


همانطور که از نامش پیداست در این روش پروسه کابل کشی از روی دیوار انجام می‌گیرد. این روش بیشتر در داخل اماکن سر پوشیده ، کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و غیره بکار می‌رود. در کابل کشی روکار ابتدا مسیر عبور کابل را از قبل مشخص می‌کنند بعد به وسیله داکت یا بست‌های فلزی کابل را از مسیر مشخص عبور می‌دهند.

سینی کابل مشبک به انواعی اطلاق می گردد که در قسمت کف آن سوراخ هایی برای تهویه هوا در نظر گرفته شده است.. این محصول از نظر زیبایی شناسی بر نوع نردبانی برتری دارد و همچنین حفاظت بهتری نیز ارائه می دهد. نکته قابل توجه در مورد این محصول این است. که دلیل ارجحیت آن نسبت به سینی کابل نردبانی کارایی بیشتر آن نیست زیرا این آیتم در کیفیت سرویس دهی و بازه عمر مفید کابل ها تاثیر زیادی ندارد.

وزن عامل مهم دیگری است. که در سینی کشی کابل برق باید مورد توجه قرار گیرد. در صورت تخمین وزن بالا برای کابل ها، بهتر است. انواع ضخیم تر این محصول مورد است.فاده قرار گیرد. انجام این پروسه با است.فاده از نرم افزارهای دقیق مهندسی صورت می گیرد و لازم است. زمان کافی برای این امر صرف شود تا از بروز مشکلات آتی در این رابطه جلوگیری به عمل آید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران