الکتروموتور در جنوب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Electro-Motor-1
Electro-Motor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از محله های قدیم تهران که سالها پیش همانند سه راه آذری به عنوان باغات و بخش کشاورزی در جنوب تهران شناخته می شد ولی امروزه با تغییر نام به ابوذر سال‌ها است. کاربرد مسکونی دارد و یکی از مناطق بسیار مذهبی تهران قلمداد می شود. دلیل نامگذاری این محله به عنوان فلاح تحت تاثیر موسس این منطقه یعنی آقای داوود فلاح بوده که این داستان به دهه هجری شمسی باز می گردد. برخلاف باور بسیاری از تهرانی‌ها محله فلاح در منطقه قرار گرفته و بخشی از منطقه نمی باشد!

این منطقه با مساحتی بالغ بر کیلومتر مربع در جنوب غربی تهران قرار دارد و با شهرستان های قدس ، شهریار و اسلامشهر همسایه است. . اغلب مساحت منطقه به امور صنعتی ، انبارداری و حمل و نقل اختصاص یافته است. . این منطقه دارای محله است. که عبارتند از :

محله های جنوب تهران شامل منطقه اصلی می‌شود که به ترتیب از منطقه ۵ شروع شده و به منطقه خط می شود حتی برخی از مناطق و نیز بخشی از جنوب تهران می شود. مشهورترین محله های تهران شامل نازی آباد ، شهر ری و منیریه می شود. حالا همراه با یکدیگر نگاهی به محله های اصلی جنوب تهران انداخته و آن را از نقطه نظرات مختلف ارزیابی می کنیم.


موتورهای DC برس خورده سنتی بر اساس تحریک مورد است.فاده در سیم پیچ میدان با سه تمایز اصلی شنت، سری و ترکیب طبقه بندی می شوند. موتورهای شنت دارای گشتاورهای راه اندازی کم، ظرفیت اضافه بار کم، حداقل تغییرات سرعت در پاسخ به بار و پایداری ضعیف در بار صفر هستند. موتورهای سری دارای گشتاورهای راه اندازی بالا، ظرفیت اضافه بار بالا، تغییرات قابل توجه سرعت در پاسخ به بار و پایداری خوب در بار صفر هستند. موتورهای مرکب از نظر ویژگی های عملکردی جایی بین دو موتور دیگر قرار می گیرند، اگرچه آنها نیز در بار صفر پایدار می مانند.

موتورهای AC معمولاً قدرتمندتر از موتورهای DC هستند زیرا می توانند گشتاور بیشتری را با جریان بالاتر ایجاد کنند. از طرف دیگر موتورهای DC کارایی بیشتری دارند و از انرژی ورودی خود بیشتر است.فاده می کنند. موتورهای AC و DC در اندازه ها و قدرت های مختلف برای برآوردن نیازهای برق هر کسب و کاری موجود هستند.

ویلیام است.ورجن اولین موتور DC را اختراع کرد که می‌توانست نیروی کافی برای راندن ماشین‌آلات را فراهم کند، اما تا سال اولین موتور DC عملی که می‌توانست با سرعت ثابت تحت وزن متغیر کار کند، تولید نشد. فرانک جولیان اسپراگ مخترع آن بود و این موتور بود که کاتالیزوری را برای پذیرش گسترده موتورهای الکتریکی در کاربردهای صنعتی فراهم کرد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران