باتری صنعتی در جنوب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial battery-1
Industrial battery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نازی آباد یکی از قدیمی‌ترین و مهم ترین محله های جنوب تهران می باشد که بسیاری از آن به عنوان عروس جنوب تهران یاد می کنند و لقب جردن جنوبی را به آن داده اند. بسیاری تصور می‌کنند دلیل نامگذاری این محله به دلیل ساخت و ساز هایی می باشد که در زمان رضاشاه آلمانی‌ها انجام داده اند ولی این محله بیشتر به دلیل اینکه نازخاتون یکی از سوگلی های ناصرالدین شاه مالک آن بوده نامگذاری شده و تا سال این محله &#;ناز آباد&#; خوانده می شده است.. در این محله وسیع بیش از میدان وجود دارد که مهمترین میدان این منطقه بازار دوم می باشد که به خیابان اکبر مشهدی (پارس قدیمی) و ته خط متصل می باشد. در راستای خیابان نازی آباد مغازه های متعددی ساخته شده و آن را به بورس خرید لباس تبدیل کرده است.. بسیاری این محله را به عنوان اصلی ترین بخش جنوب تهران به حساب می آورند.

جنوب تهران یا پایین شهر به محله‌های جنوبی شهر تهران گفته می شود. شوش، مولوی، راه آهن و ... از جمله محله های جنوب تهران هستند. آسمونی در این بخش به معرفی محله های جنوب تهران می پردازد. محله های جنوب تهران شامل مناطق ، ، ، ، و هستند اما منطقه و هم تقریباً جزئی از محله های جنوب شهر تهران به شمار می روند که در ادامه باهم به بررسی تک تک این مناطق و محله های جنوب تهران میپردازیم.

افسریه را می توان یکی از امن‌ترین محلات منطقه ۵ دانست. این محله از قدیم الایام دارای چندین پادگان نظامی مختلف بوده و به همین علت افسریه نامیده شده است.، علاوه بر این کلانتری ۵ تهران بزرگ نیز برای تامین امنیت مردم در این محله قرار گرفته است..


به طور معمول مراکز و شرکت‌هایی که با داده‌ها سر و کار دارند برای محافظت از اطلاعات ارزشمندشان تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی خود را بدون پشتیبانی ر‌ها نکرده و حتماً آن‌ها را از نظر تغذیه پشتیبان محافظت می‌کنند تا در صورت قطع برق در حدود ۵ تا ۵ دقیقه بسته به باتری و میزان انرژی ذخیره شده در آن بتوان اطلاعات را خارج کرده و دیگر نگران حذف آن‌ها نبود.

با توجه با اینکه باتری صنعت دارای تمام آمپر پرمصرف می باشد در همه زمینه ها از جمله است.فاده در دزدگیر و انواع یو پی اس، صنایع مخابراتی، انواع وسایل شارژی مثل ماشین های شارژی و موتور سیکلت های برقی و همچنین در صنایع انرژی خورشیدی و انرژی های تجدیدپذیر قابل است.فاده است..

در پست‌های فشار قوی برای عملکرد صحیح برخی رله‌ها و … از برق DC است.فاده می‌کنند. همچنین در مواقع اضطراری و قطع برق شبکه از باتری‌ها به منظور تامین برق DC است.فاده می‌شود. برای شارژ این باتری نیز از شارژر‌ها است.فاده می‌شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران