ابزارآلات برق صنعتی در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial electrical tools-1
Industrial electrical tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



لواسان مرکز بخش لواسانات از شهرستان شمیرانات است.ان تهران است.. لواسان نزدیک‌ترین قسمت ییلاقی نزدیک به تهران است. که در کیلومتری شمال شرق پایتخت قرار گرفته است.. دره لواسان چشم‌انداز زیبایی به رودخانه جاجرود و دریاچه سد لتیان داشته و به علت آب‌وهوای خوب و نزدیکی به مناطق شمال شهر تهران جزو یکی از پرطرفدارترین و گران‌قیمت‌ترین مناطق اطراف تهران جهت سکونت افراد سرشناس و متمول تبدیل شده است.. در ادامه مقاله

غار موزه وزیری، اولین غار موزه خصوصی ایران محسوب می‌شود که در دل کوه‌های لواسان قرار دارد و آثار آن با مواد بازیافتی ساخته شده‌اند. این موزه‌ به همت و با هزینه شخصی مرحوم ناصر هوشمند وزیری، از مجسمه‌سازان طراز اول کشور، در سال ۸ تاسیس شد. آثار موزه شامل طیف وسیعی از هنرهای تجسمی نظیر مجسمه‌های عجیب و غریب با جنس‌های متفاوت، سردیس‌ مشاهیر، انواع و اقسام شطرنج‌های دوران مختلف و... می‌شود. فضای داخلی غار موزه وزیری از بخش‌های مختلفی همچون کارگاه مجسمه‌سازی، کارگاه صنایع‌دستی، گالری هنرهای تجسمی و غیره تشکیل شده است..

لواسان جذابیت‌های گردشگری و توریستی زیادی در دل خود جای داده است.. اگر می‌خواهید در فرصت محدود سفر به لواسان از طبیعت این اطراف دیدن کنید خوب است. که بازدید از این مورد را در برنامه خود قرار دهید. کدام مورد؟ الان به شما می‌گوییم.


شاید مهم‌ترین ابزار الکتریکی تخصصی که می‌توانید داشته باشید، یک تستر ولتاژ باشد. یک تستر ولتاژ برای بررسی ایمنی سریع تجهیزات است.فاده می‌شود تا مطمئن شد قبل از شروع کار روی سیم برق یا دستگاه، ولتاژی وجود ندارد. تسترهای ولتاژ غیر تماسی که با باتری تغذیه می‌شوند، ساده‌ترین و ایمن‌ترین انواع تسترها هستند زیرا می‌توانند الکتریسیته را فقط با قرار گرفتن در نزدیکی شیار خروجی یا سیم تشخیص دهند. 

در سال با تجربه بیش از سال بنکداری محصولات برندهای معتبر ایرانی و با توجه به نیاز روز جامعه، با هدف ارسال مستقیم و بدون واسطه محصولات روشنایی در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین قیمت، فروشگاه اینترنتی "آرتا الکتریک" شکل گرفت. افتخار ما در مجموعه آرتا الکتریک، با نام ثبتی شرکت "پیشتازان نوآوری آرتا الکتریک" و به شماره ثبت ، خدمت رسانی به قشر وسیعی از مصرف کنندگان در سراسر کشور است..

اهمیت تولید مداوم و ثبات اقتصادی بر هیچکس پوشیده نیست. از نظر کلیه اعضا فروشگاه اینترنتی برق صنعتی ساخت و تولید ، تأمین و فروش تجهیزات برق صنعتی یکی از مهم ترین شغل های مرتبط با صنعت می باشند. در این راستا سیاست گذاری فروشگاه اینترنتی برق صنعتی با تخصصی شدن هر چه بیشتر و روز افزون مشاغل صنعتی همسو می باشد. به همین دلیل فروشگاه آنلاین برق صنعتی تمرکز فعالیت های خود را بر روی زمینه های تخصصی برق متمرکز کرده است.. زمینه های اصلی تجهیزات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی برق صنعتی بدین شرح می باشند. برق صنعتی، ترموکوپل، سنسور PT، ترموول، ابزار دقیق، اتوماسیون صنعتی. در واقع می توان گفت هر آنچه که به صنعت برق مربوط می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان