اتصالات برقی در اسلامشهر ( فروش, مشاوره و اجرا )

Electrical connections-1
Electrical connections-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریـــــاریــــها نخستین پایگاه خبری و اطلاع رسانی در شهرستانهای غرب است.ان تهران حاصل تلاش جمعی از جوانان فعال می‌باشد.که در راستای اهداف سیاست‌های انقلاب اسلامی راه اندازی شده است.. آغاز به کار فعالیت این پایگاه در تاریخ پنجم خرداد ۸ (May, ) میباشد.

  قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد : قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد    

ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه همچون کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و غیره، موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌است.


مسئولیت اجتماعی ، مهم ترین نیروی شتاب دهنده و جهت دهنده به فعالیت ما در برقی جاته ، بطوری که معرفی محصولاتِ با کیفیت با قیمت واقعیش ( و البته مناسب) در کنار محتوای جذاب و کاربردی ، به آسان ترین شکل ممکن در اختیار همه قرار بگیره. برقی جات هیچ وقت قرار نیست از اسمش فراتر بره و محصولاتی غیر مرتبط بفروش برسونه ، برقی جات تخصصش فقط برقی جاته.بقول معروف ما فقط همین یک تخصص را داریم محصولاتی که میتونید توی برقی جات جستجو کنید ، کل محصولاتیه که میتونید توی یک الکتریکی ، فروشگاه برق صنعتی ، فروشگاه محصولات روشنایی و محصولات الکترونیکی پیدا کنید راه های دسترسی به برقی جات آسونه ، کافیه توی گوگل، یا توی شبکه های اجتماعی برقیجات رو بصورت فارسی یا انگلیسی سرچ کنین تا لینک سایتمون رو ببینید.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

مجموعه کالا عمران با همکاری متخصصین با تجربه و نیروهای پویا و جوان، پا به عرصه جدیدی در زمینه فروش و خدمات ابزار آلات عمومی و تخصصی گذاشته است.. کالاعمران با چشم انداز وسیع خود سعی دارد تا ابزار و خدمات را بدون واسطه های بی مورد به دست مصرف کنندگان برساند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر