کلید ولتاژ بالا در اسلامشهر ( فروش, مشاوره و اجرا )

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

وسعت شهرستان در حدود ۵ کیلومتر مربع است. و دارای بخش، دهستان و روستا است.. این شهرستان در منطقه دشت آبرفتی جنوب غربی تهران واقع شده و ارتفاع آن از سطح دریا در حدود یا ۵ متر است.. شهرستان، قطارشهری در حال احداث دارد.

محوطه‌های باستانی که هم دوره با محوطه‌های باستانی چشمه علی شهر ری، مرتضی گرد و تپه سیلک کاشان هستند مانند تپه مافین آباد و تپه نظام آباد با دارا بودن هفت هزار سال پیشینه تاریخی و فرهنگی از شهرت زیادی در مجامع علمی برخوردار بوده و از شاخص‌های تمدن پیش از اسلام در جهان شناخته می‌شود. همچنین تپه‌های باستانی پراکنده در سطح منطقه را می‌توان با محوطه‌های تاریخی مجاور آن در دشت بزرگ ری مقایسه کرد.


در برخی از کلیدهای اتوماتیک از یک مایع برای بالا بردن خواص تأخیری کلید است.فاده می ‌شود که در این حالت هسته تا زمانی که جریان به بیش از میزان نامی برسد به وسیله یک فنر مهار شده و در زمان اضافه بار سرعت حرکت بوبین به وسیله مایع کاهش می‌یابد که این تأخیر زمانی برای جلوگیری از عمل کردن کلید در لحظه وصل موتورهای الکتریکی و یا دیگر تجهیزات القایی به علت ضربه اولیه آنها است..

کلید اتوماتیک یکی از مجموعه ملزومات با هدف تامین حفاظت در شبکه های توزیع برق از رده های میانی تا فضاهای پایین دستی در شبکه می باشد. از آنجایی که قطع و وصل ایمن و مطمئن جریان برق از برقراری آن مهمتر است. بنابراین شرکت های مختلف برای تولید کلیدهای اتوماتیک با ویژگی های متنوع تر و ایمن تر، راهکارهای به روزی را ارائه میدهند. این کلید ابتدا باید وضعیت خطا را در دستگاه تشخیص دهد. در اتصالات کوچک و کلیدهای ولتاژ پایین این معمولا در خود دستگاه انجام میشود.

معمولاً کلیدهای صنعتی با توجه به اینکه در کجا و برای چه قدرتی مورد است.فاده قرار می گیرند به شکل های متفاوتی ساخته می شوند. مثلاً از نظر ساختمان خارجی برای مکان های مرطوب، خشک، گرم و یا جایی که امکان ضربه وجود دارد به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که در برابر این عوامل مقاومت لازم را داشته باشند و از نظر جریان عبوری نیز با آمپراژهای مختلف از چند تا چند هزار آمپر ساخته می شوند. 



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر