کابل کشی در اسلامشهر ( فروش, مشاوره و اجرا )

Cabling-1
Cabling-2



در فاصله ۵ متری جنوب غرب روستای جعفرآباد جنگل شهرستان اسلامشهر مجموعه ای از سازه های معماری , خدماتی در کنار یکدیگر و به فاصله بسیار نزدیک قرار گرفته اند . شاید کمتر نقطه ای از نظر باستان شناسی یافت شود که چنین ویژگی داشته باشد .

این مجموعه که به عنوان یک آثار ملی محسوب میشود و در روستای علی آباد قرار گرفته است. و مجموعه این اثر یکی از دیدنی های این منطقه محسوب میشود.یخچال علی آباد که قدمت آن به دوره قاجاریه برمی‌گردد و دارای دیوار چین های بلند می باشد که این امر برای ایجاد سایه و جلوگیری از تابش نور مستقیم خورشید می باشد.

سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..


این کانال‌ها همانطور که از نامشان پیداست از بتن ساخته شده‌اند. در این روش از کانال‌هایی به عمق تا متر که در کف و طرفین آنها سیمان بکار می رود کابل‌های برق را قرار می‌دهند. در صورتی که تعداد کابل‌ها زیاد باشد کانال ساخته شده را طبقه بندی می‌کنند.

اجرا و هزینه سینی کابل برق کم و است.قامت زیاد از ویژگی های سینی کابل فولادی است.. وزن زیاد، هدایت الکتریکی کم و مقاومت ناچیز در برابر خوردگی نیز معایب اصلی این محصول هستند که باید در زمان انتخاب و اجرا سینی، در نظر گرفته شوند. است.فاده از پوشش های گالوانیزه گرم، پیش گالوانیزه و اپوکسی و رنگ های مخصوص می تواند مقاومت سینی کابل برق فولادی را در برابر خوردگی افزایش دهد. سینی های کابل برق است.یل نیز در واقع از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند و که در برابر مواد شیمیایی آلی و غیر آلی مقاوم هستند.

هدف از ارائه این مطلب آشنایی کلی با محیط‌های صنعتی و نحوه صحیح کابل کشی و همچنین آشنایی با روش‌های گوناگون آن بود. در این مقاله یاد گرفتیم که در هر محیط کدامیک از روش‌های کابل کشی مناسب ترند و با برخی از اصطلاحات در حوزه کابل کشی آشنا شدیم.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر