اتصالات برقی در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا )

Electrical connections-1
Electrical connections-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

یکی از ویژگی‌های مهم و بارز لوله و اتصالات برق این است. که مسیرهایی را در ساختمان برای عبور سیم‌ ها و کابل ها مشخص می‌کنند. در‌ واقع کار اصلی این لوله و اتصالات محافظت از کابل های برق است.. از لوله و اتصالات برقی می‌توان در ساختمان‌های با کاربری مسکونی، تجاری، صنعتی، اداری و در حالت کلی هر کجا که سیم برق و هادی الکتریکی است.فاده شده است. به کار برد.

 کارگران ساختمانی، پیمانکاران و علاقه مندان به کارهای تعمیراتی و صنعتی از ابزار برش کابل برای برش انواع کابل ها است.فاده می کنند. دستگاه برش کابل به طور کلی به دستگاهی قابل حمل اشاره دارد که به صورت دستی میتوان از آن است.فاده کرد. نمونه هایی از آن...



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس