درایو و اینورتر در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا )

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر پردیس با مساحتی حدود کیلومتر مربع، در ارتفاع تا از سطح دریا قرار گرفته است.. پردیس منطقه‌ای با بافت کوهستانیه و شیبی حدود درصد داره و برخی‌ از این بابت، نسبت به پردیس نارضایتی دارن. کوهستانی بودن این منطقه، آب و هوایی نسبتا سرد و کمکی خشک‌ رو به اون بخشیده. با این حال شهر پردیس، دارای مزیت‌های بسیاری هم هست که جمعیت حدود هزار نفر‌ رو به خودش جذب کرده و همچنان مشتاقان زیادی داره که خواهان سکونت در پردیس تهران هستن. بافت شهر پردیس شامل بخش‌های متفاوتی میشه که از مسکونی گرفته تا توریستی، تحقیقاتی، صنعتی و اداری‌ رو شامل میشه .

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.


ماهر یک کارخانه تولید اطلاعات صنعتی است.. ما دوره‌های آموزشی عملی و کاربردی تولید می‌کنیم و در اختیار مهندسین و صنعتگران قرار می‌دهیم. تاکنون، بیش از  . نفر از دوره های آموزشی ماهر است.فاده کرده‌اند. نتایج این دانش پذیران نشان دهنده‌ی کیفیت بالای آموزش‌های ماهر است..

قیمت درایو یا اینورتر صنعتی بستگی به نکات مختلفی از جمله توان اینورتر صنعتی (کیلو وات درایو یا اینورتر)، تک فاز یا سه فاز بودن درایو، نوع کاربری سبک یا سنگین بودن اینورتر دارد. در انتخاب درایو یا اینورتر علاوه بر قیمت درایو حتما باید کارایی برند مورد نظر را در نظر گرفت دی غیر این صورت خرید آن حتی با پایین ترین قیمت نیز توجیه مطلوب اقتصادی را نخواهد داشت. لذا برای انتخاب درست اینورتر صنعتی و دریافت مناسب ترین قیمت اینورتر، هم اکنون از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با مشاوران متخصص پارس درایو در واحد فروش اینورتر و درایو های صنعتی تماس حاصل نمایید.

سلام، می خواهم با یک موتور سه فاز اسب . کیلو وات دور و گشتاور نامی . نیوتن متر (با ولتاژ مثلث ولت، ولتاژ ستاره و جریان نامی حالت مثلث . آمپر) یک دستگاه تراش خانگی (برق تک فاز ولت) بسازم. برای تغییر دور موتور از چه نوع اینورتر و با چه مشخصاتی است.فاده کنم؟ اگر سرعت موتور را کاهش دهیم، اینورتر می تواند گشتاور موتور را جبران نماید؟ از راهنمایی شما متشکرم.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس