عایق های برق در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا )

Electrical insulators-1
Electrical insulators-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

شهر پردیس با مساحتی حدود کیلومتر مربع، در ارتفاع تا از سطح دریا قرار گرفته است.. پردیس منطقه‌ای با بافت کوهستانیه و شیبی حدود درصد داره و برخی‌ از این بابت، نسبت به پردیس نارضایتی دارن. کوهستانی بودن این منطقه، آب و هوایی نسبتا سرد و کمکی خشک‌ رو به اون بخشیده. با این حال شهر پردیس، دارای مزیت‌های بسیاری هم هست که جمعیت حدود هزار نفر‌ رو به خودش جذب کرده و همچنان مشتاقان زیادی داره که خواهان سکونت در پردیس تهران هستن. بافت شهر پردیس شامل بخش‌های متفاوتی میشه که از مسکونی گرفته تا توریستی، تحقیقاتی، صنعتی و اداری‌ رو شامل میشه .


از کابل‌های برق انعطاف پذیر در دستگاه‌های قابل حمل و نقل است.فاده می‌شود. امروزه کابل‌های برق با توجه به کاربرد، انواع مختلفی دارند که در جنس و اندازه تفاوت دارند. کابل‌های برق در تاسیسات الکتریکی اهمیت بسیار زیادی دارند.

مواد رسانا جریان برق را به خوبی هدایت می کنند ، اما قابلیت هدایت الکتریسیته مواد عایق ضعیف می باشد. در حقیقت مواد عایق اجازه عبور جریانی را نمی دهند. اما در عمل مقدار بسیار اندکی جریان از مواد عایقی عبور می کنند. به همین دلیل هیچ مواد عایقی ایده آل نیست. جریان عبوری از مواد عایق شامل جریان شارژ خازنی ، جریان پلاریزاسیون ، جریان نشتی سطحی و نشتی داخلی می شود.

کفپوشهای فشار قوی به محصولاتی اطلاق میشود که عاری از هر گونه فیلر رسانای دوده ( کربن بلک ) بوده و در رنگهای قرمز ، آبی ، سبز ، نارنجی ، سفید تولید و قابل ارائه میباشد. از آنجائیکه فیلر کربن بلک ( Carbon Black ) مقاومت الکتریکی را به شدت کاهش داده و باعث نوسان میزان رسانایی در نقاط مختلف کامپاند میشود ، صنایع لاستیکی زاگرس اقدام به اصلاح فرمولاسیون و جایگزین کردن این فیلر با افزودنیهای خاص نموده است.. بدین صورت محصول بدست آمده علاوه بر داشتن ویژگی غیر قابل مشتعل شدن (خاصیت خودخاموش شوندگی) ، از نظر هدایت جریان الکتریسیته نیز به خواص عایقی بسیار بالایی دست یافته است. بطوریکه میانگین ولتاژ شکست این محصول با ضخامت میلیمتر به هزار ولت میرسد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس