اتوماسیون صنعتی در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

industrial automation-1
industrial automation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.

شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.


اگر بخواهیم یک نتیجه‌گیری کلی از این سلسله‌مراتب داشته باشیم، باید بگوییم که جریان اطلاعات از سطح بالابه‌پایین و بالعکس وجود دارد. همانند تصویر بالا، اگر این جریان را به‌صورت یک هرم در نظر بگیریم، بیشترین اطلاعات در رأس هرم و کمترین اطلاعات در کف هرم قرار دارد.

اگر ویدئو ابتدای مقاله را نیز در نظر بگیریم. آیا نیروی انسانی می تواند به مدت ساعت بدون درنگ، جابجایی کارتن‌ های بطری‌های آبمیوه را انجام دهد. چیزی که به ذهنمان می‌رسد این است. که سرعت کار کردن روبات ها و ماشین بسیار بیشتر از نیروی انسانی است.. همچنین دقت در انجام کار در یک ماشین بسیار بالاتر است.. مخصوصا برای انجام کارهای تکراری و پشت سرهم. نیروی انسانی با عوامل طبیعی مواجه است. همچون خستگی در کار، کاهش دقت در عملکرد، ضعف جسمانی، خطای دید، خطای انجام کار، خواب آلودگی، مشغله ذهنی، است.رس، ترس و&#; که این ها می تواند سرعت و کیفیت تولید را پایین بیاورد.

در سال های اخیر رقابت در زمینه صنعت و شرکت های تولیدی رو به افزایش بوده است. . بدیهی است. پیروزی در چنین رقابتی مستلزم تولید تجهیزات و کالا های با کیفیت و قیمت های رقابتی است. . یکی از راه های دستیابی به موفقیت در صنعت و پیروزی در این رقابت ،



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری