اتوماسیون صنعتی در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

industrial automation-1
industrial automation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



لواسان در ایام تعطیلات و آخر هفته‌ها بسیار شلوغ است.. چه افرادی که در لواسان ویلا دارند یا افرادی که می‌خواهند اوقات فراغت خود را در لواسان بگذرانند بهتر است. بدانند در ایام تعطیلات ترافیک سنگینی در این محله حکم‌فرما است. و بلوار امام خمینی، خیابان شهید اسدیان و خیابان معلم از مسیرهای پرترافیک محله لواسان تهران هستند.

قاضی آباد یا قاضی با نام یکی دیگر از محله‌های لواسان است. که در کنار بلوار امام خمینی قرار گرفته است.. قاضی آباد به صورت رسمی دارای سنگ ثبتی است.. در قاضی با پارک زیبایی به نام پارک قاضی آباد به چشم می‌خورد که وسعت آن از محله نجارکلا و سید پیاز شروع شده و تا محله ناران امتداد دارد. این پارک از طریق پل عابر پیاده به پارک دیگری متصل می‌شود. در زیر پل، آلاچیق، آب‌نما و رودخانه مصنوعی به چشم می‌خورد.

اگر از آن دسته از طبیعت‌گردانی هستید که عاشق سبک‌های جدید سفر هستید ودلتان می‌خواهد بدانید چگونه می‌شود با موتور سیکلت به دور دنیا سفر کرد یا اینکه علاقه دارید اصول اولیه هیچ هایک یا رایگان سواری را یاد بگیرید؛ مقالات مربوط به سبک‌های جدید سفر در مجله گردشگری میهمان شو به صورت ویژه برای شما طراحی شده است..


قطعه ای است. که وظیفه  تبدیل حالت های انرژی به یکدیگر را به عهده دارد . سنسور پارامتر مورد اندازه گیری را به ترانسدیوسر تحویل می دهد . پس ترانسدیوسر آن را به یک سیگنال قابل درک برای کنترلر تبدیل می کند لذا برای انجام این تبدیل نیاز به یک منبع انرژی خارجی دارد

اولین کنترلر قابل برنامه ریزی، که در سال معرفی شد. در پاسخ به تقاضای جنرال موتور برای یک سیستم با انعطاف پذیری یک کامپیوتر، توسعه داده شد. PLC در عین حال می تواند توسط مهندسان و تکنسین های کارخانه برنامه ریزی و نگهداری شود. این کنترلرهای قابل برنامه ریزی، فضای کمتری نسبت به سایر اجزای کنترلی که جایگزین آنها شده بود، گرفتند. آنها از نظر قابلیت برنامه ریزی مجدد ، انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهند.

این نوع سیستم کنترلی قابلیت تغییرات در تولید و طراحی محصول را دارد و این تغییرات را می توان به وسیله تغییر کد ها و دستور های وارد به سیستم تولید اپراتور انجام داد . در این سیستم تولید کنندگان می توانند محصولات متنوع با نرخ تولید متفاوتی ، تولید کنند



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان