استابیلایزر در جنوب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Stabilizer-1
Stabilizer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از محله های جنوبی تهران که در منطقه قرار گرفته و از سال تاسیس شده ولی پیش از این بیشتر به عنوان نهم آبان شناخته می شده است.. علت نام گذاری این محله به عنوان آبان تولد فرزند محمد رضا پهلوی بوده ولی این محله پس از روز دانشجو نامگذاری شده است.. بسیاری از افراد این محله را به عنوان اولین بخشی از تهران قلمداد می کنند که قابلیت است.فاده از گاز طبیعی را برای ساکنین فراهم آورد.

یکی از محله های قدیم تهران که سالها پیش همانند سه راه آذری به عنوان باغات و بخش کشاورزی در جنوب تهران شناخته می شد ولی امروزه با تغییر نام به ابوذر سال‌ها است. کاربرد مسکونی دارد و یکی از مناطق بسیار مذهبی تهران قلمداد می شود. دلیل نامگذاری این محله به عنوان فلاح تحت تاثیر موسس این منطقه یعنی آقای داوود فلاح بوده که این داستان به دهه هجری شمسی باز می گردد. برخلاف باور بسیاری از تهرانی‌ها محله فلاح در منطقه قرار گرفته و بخشی از منطقه نمی باشد!

شهرک ولیعصر به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین محله های تهران یاد می شود در منطقه ۸ تهران تاسیس شده و آن را شهرک یافت آباد نیز معرفی می کنند.  دلیل شهرت این محله وجود بوستان ها و اماکن ورزشی می باشد که سبب شده در جنوب شهر به عنوان مرکز تفریحی برخی از افراد به حساب بیاید. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید بعد از ساعت به بیرون رفته و تهران گردی کنید شهرک ولی عصر برای شما این امکان را فراهم آورده تا بتوانید غذا های فست فود ساعته را تجربه کنید.


همینطور برای انتقال الکتریسیته برای کاهش اتلاف می­بایست برق را در ولتاژهای بسیار بالا منتقل کرد که این کار تنها از عهده ی ژنراتورهای سه فاز صنعتی برمی‌­آید. ضمنا برای انتقال برق سه فاز نیاز به تنها یک نول برای سه فاز است. به همین دلیل از میزان کابل کمتری است.فاده شده و در نتیجه هزینه کلی انتقال پائین خواهد آمد.

طی بررسی های انجام شده عمده ترین عوامل خرابی لوازم و وسایل برقی، نویزها، نوسانات و قطع و وصل ناگهانی، کم و زیاد شدن ولتاژ و مشکلات دیگر برق شهری بوده که آسیب های بوجود آمده توسط عوامل ذکر شده عمدتاً در قسمت های حساس و گران قیمت دستگاه همچون موتور،کمپرسور،لباسشوئی، کولر گازی، دستگاههای

محافظت از تجهیزات الکتریکی امر مهمی است. که معمولا همه ما در حفظ آنان کوشا هستیم. امروزه با توجه به قطعی های مکرر برق احتمال آسیب رسیدن به دستگاه ها وجود دارد. با گروه کیان صنعت خیالتان از این بابت راحت باشد. تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید تا عمر لوازم الکتریکی شما را با



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران