استابیلایزر در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Stabilizer-1
Stabilizer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای سفر به لواسان باید به سمت قصران بروید به مناطق اوشان، فشم و میگون قصران می‌گویند. قصران خود از توابع منطقه شمیرانات تهران است. و حدود کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد. قبل از رسیدن به قصران مسیر لواسان از مسیر میگون چدا شده و تابلوهای راهنما شما را تا رسیدن به این منطقه راهنمایی می‌کنند.

در منطقه لواسان هرچه که بخواهید وجود دارد. از رودخانه و دریاچه گرفته تا دشت و کوه و آبشار، آبشار ناران هم یک آبشار بسیار دیدنی در نزدیکی روستای کند علیای لواسان است.. این آبشار از خاص‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید اول به دلیل اینکه فاصله کمی تا تهران دارد و دومین دلیل هم محل قرارگیری آن است..

آبشار موآب با ۸ متر ارتفاع، یکی دیگر از آبشارهای تماشایی افجه است. که قبل از دشت هویج خودنمایی می‌کند. گردشگران و کوهنوردانی که قصد رسیدن به دشت هویج را دارند، اغلب در کنار این آبشار است.راحت می‌کنند و از آن لذت می‌برند.


این مجموعه با داشتن نیروهای جوان، زبده، متخصص و با تجربه مفتخر به ارائه خدمات مشاوره، تعمیر و تأمین تجهیزات برق اتوماسیون صنعتی می باشد. آشنایی با برندهای بزرگ اروپایی ازجمله  Balluff, Sick, Datalogic, Pepperl Fuchs, IFM, Turck, و همچنین برندهای آسیایی مانندFotek, Autonics, Hanyoungاز توانمندیهای این مجموعه برای یافتن راه حل های جدید و مفید در صنعت اتوماسیون می باشد.

یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب یه دستگاه است.ابیلایزر مناسب، توان آن است.. این دستگاه‌ها با توجه به توان تک فاز و یا سه فاز مورد است.فاده قرار می‌گیرند. در بیشتر واحدهای مسکونی و اداری از سیستم برق تک فاز است.فاده می‌شود و در مراکز تجاری بزرگ و واحدهای صنعتی، کنتورهای برق به‌صورت سه فاز هستند. از این‌رو توجه به این نکته برای تهیه این دستگاه‌ها بسیار حائز اهمیت است..

شاید اولین سوالی که در ذهن ما ایجاد می شود این است. که چرا باید خرید است.ابلایزر را در دستور کار خودمان قرار دهیم؟ میدانیم که برق کشور ما به دلایلی از جمله کمبود قدرت شبکه،برق رسانی نادرست ،اضافه بار،جنس ضعیف سیم ها و تجهیزات فرسوده دارای ولتاژی خارج از است.اندارد های لوازم برقی می باشد. همین امر باعث می شود که دستگاه هایی که باید با ولتاژ مناسب خود کار کنند با برقی خارج از محدوده مجاز فعالیت کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان