اسکنر و پرینتر سه بعدی در رودهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

3D scanner and printer-1
3D scanner and printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همچنین وجود روستاهای سرسبز، اماکن تاریخی و تفریحی و جذابیت‌های منحصر به فرد طبیعی در رودهن کمک زیادی به اقتصاد این شهر کرده، چرا که سالانه شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی، به رودهن سفر می‌کنند در ضمن زمینه مناسبی برای رشد و توسعه روزافزون شهرهای رودهن و آبعلی و روستاهای اطراف این شهرها فراهم خواهد شد.

قدمت شهر رودهن به حدود سال قبل برمیگردد و به علت مهاجرت ترک تباران در دوران قاجار به این شهر، زبان مادری شهر رودهن، تاتی است.. به دلیل آب و هوای خوب و نزدیکی به شهر تهران در سالهای اخیر مردم بسیاری از شهرهای مختلف ایران از جمله مازندران، مشهد و&#; به این شهر مهاجرت نموده اند. همچنین وجود چندین دانشگاه مانند دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه آزاد اسلامی با حدود هزار دانشجو در این شهر منجر به رشد چشمگیر این شهر از لحاظ فرهنگی، علمی، آموزشی و اقتصادی شده است..

اگر از تهران بخواهید سمت رودهن بروید تاکسی‌های رودهن در سه راه تهرانپارس، ترمینال شرق و چهار راه مینی سیتی مستقر هستند. با خودروی شخصی نیز به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.


در هنگام خرید پرینتر سه بعدی حرفه ای  باید به  چند ویژگی کلیدی توجه داشته باشید و بر مبنای آن سیستم مورد نیاز خود را خریداری نمایید. چرا که تنوع گسترده در انواع پرینترهای سه بعدی باعث شده تا  اندازه، ویژگی ها، کیفیت، دوام، عملکرد و محل ساخت همگی در

ازدیگر دستگاه های پیشرفته و بروزطراحی شده توسط گروه تحقیقات شرکت جهان پویان علم و صنعت می توان به پرینتر سه بعدی jahand مدل JP+ اشاره کرد این مدل دستگاه به دو سیستم کنترلر وهمچنین دو LCD تاچ و گرافیکی مجهز می باشد که کار کردن برای اپراتور را قبل از پرینت و همچنین در هنگام کارپرینت ساده تر می سازد طراحی و سازه تمام فلزی اصلی این مدل دستگاه به گونه ای می باشد که در زمان پرینت قطعه کار، دستگاه هیچ گونه ارتعاش و لرزش نداشته باشد ومیتوان قطعات نسبتا بزرگ را بصورت یکپارچه و با دقت و کیفیت بالایی پرینت گرفت .سیستم انتقال حرکت از ریل و واگن و لینیر و بال بوش است.فاده گردیده است. این مدل پربنتر مناسب برای کارگاه های صنعتی و دانشگاه ها، آزمایشگاه و مراکز و مشاغل صنعتی و نیمه صنعتی مورد است.فاده قرار میگیرد .

قیمت پرینتر سه بعدی مانند تمام دستگاه‌های الکترونیکی به مدل‌های متفاوت و مطابق با نیازهای مختلف بستگی دارد. پرینترهای سه بعدی موجود در بازار بسته به نوع کارایی آن و  ویژگی هایی که دارد از تنوع بالایی برخوردار است. که به فراخور بهره وری دارای طیف گسترده ای از دامنه قیمتی می باشند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در رودهن