سفر به رودهن میتواند سفری خاطرهانگیز باشد، علی الخصوص اگر تجهیزات لازم و مخصوص به سفر را متناسب با زمان و مدت سفرتان به همراه داشته باشید. داشتن کفش پیادهروی مناسب برای گشت و گذار در و دوربین عکاسی برای ثبت لحظات بهیاد ماندنی هم میتواند لذت سفرتان را بیفزاید.
برای رسیدن به رودهن میتوانید اتوبوسهای آزادراه تهران-پردیس را در پایانه دستواره، واقع در میدان نوبنیاد سوار شوید و به این شهر سفر کنید. همچنین میتوانید در سه راه تهرانپارس، از مینیبوسهایی که به رودهن میروند، است.فاده کنید. دانشجویان دانشگاه آزاد رودهن نیز میتوانند از ایستگاه متروی فرهنگسرا، اتوبوسهای تندرو را سوار شوند و مستقیم و بدون توقف به رودهن برسند.
کمپ محمد داغی فضای سرسبزی در یکی از بالاترین نقاط شهر رودهن است.، به همین دلیل به آن بام رودهن نیز میگویند. در بام رودهن میتوانید چشماندازی از کل شهر داشته باشید و حتی شهرهای اطراف مثل پردیس و بومهن را نیز از آن بالا تماشا کنید. هوای پاک این نقطه از شهر در کنار امکانات رفاهی مانند کافه، رستوران، آلاچیق و فضاهای اختصاصی، گردشگران بسیاری را به آن جا میکشاند.
یک موتور خطی اساسا یک موتور الکتریکی است. که از حالت دوار در آمده تا بجای اینکه یک گشتاور گردشی تولید کند، یک نیروی خطی توسط ایجاد یک میدان الکترومغناطیسی سیار در طولش، بوجود آورد. الکتروموتورهای خطی اغلب الکتروموتورهای القایی یا پله ای هستند.
الکتروموتور های اروپایی الکتروموتور های مرغوب و با کیفیتی هستند اما امروزه در بازار داخلی به علت گرانی این نوع الکتروموتور کمتر است.فاده می شود اما در مقابل الکتروموتور های چینی با کیفیتی تقریبا برابر با الکتروموتور های اروپایی مورد است.بال بسیاری از صنعتگران قرار گرفته شد ولی با به وجود آمدن وضعیت نا به سامان ارز و دلار گرایش صنعتگران به است.فاده از الکتروموتور های صنعتی ساخت داخل بیشتر شد.
مشکل موتورهای قفسه سنجابی مقاومت بسیار پایین روتور آن است.. میله های روتور توسط حلقه ای در ابتدا و انتهای آن اتصال کوتاه شده است.. این مسئله در لحظه است.ارت که روتور مغناطیسی نیست شار (خطوط میدان الکتریکی که از سطح عمود بر مسیر عبور می کنند را شار الکتریکی گویند) زیادی را برای مغناطیس شدن به خود جذب می کند و باعث بالا رفتن جریان موتور الکتریکی می شود در نتیجه در لحظه است.ارت جریان زیادی را از شبکه می گیرد و باعث کاهش گشتاور شروع می شود برای رفع این مشکل الکتروموتورهای روتور سیم پیچی شده طراحی و ساخته شدند که این عیب را تا حد زیادی مرتفع گردید.
بنابراین، هنگامی که انرژی الکتریکی حاصل از باتری اتومبیل به موتور عرضه میشود، سیم پیچ های میدان های مغناطیسی چرخشی ایجاد می کنند، که میله های رسانا را از خارج روتور در امتداد پشت خود می کشد. روتور در حال چرخش همان چیزی است. که انرژی مکانیکی مورد نیاز برای چرخاندن چرخ دنده های خودرو را ایجاد می کند، که به نوبه خود باعث چرخش لاستیک ها می شود.
هنگامی که ولتاژ تغذیه برقرار است. جریان در کلاف اصلی به سبب مقاومت کلاف اصلی ولتاژ تغذیه را افت می دهد (ولتاژ به جریان تبدیل می شود). در همین حین جریان در پیچه است.ارت بسته به مقاومت دستگاه است.ارت به افزایش ولتاژ تغذیه تبدیل می شود. فعل و انفعال میان میدان های مغناطیسی که پیچه اصلی و دستگاه است.ارت (شامل پیچه کمکی و خازن) می سازند میدان برآیندی می سازند که در جهتی گردش می کند. محور الکتروموتور گردش را در جهت این میدان برآیند آغاز می کند. هنگامی که موتور به ۵ درصد دور مجاز خود می رسد یک سوئیچ گریز از مرکز پیچه است.ارت را از مدار خارج می کند. از این لحظه به بعد الکتروموتور تک فاز می تواند گشتاور کافی را برای ادامه کارکرد خود نگه دارد.