چاه ارت در رودهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Earth well-1
Earth well-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مهاجر‌پذیری رودهن، فرهنگ و آداب متفاوتی را در این شهر به وجود آورده است. و در مجموع ساکنان بومی این منطقه، از لحاظ گویش و آداب‌ و رسوم، در مقایسه با مناطق پیرامون خود فرهنگی خاص و بسیار متمایز دارند. این آداب و رسوم بیشتر در میان اقوام آذربایجانی که از ارومیه مهاجرت کرده‌اند، دیده می‌شود و جالب است. بدانید که، این قوم آذری، هم‌چنان بخشی از ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی خاص خود را حفظ نموده‌اند.

رودهن نام شهری در شهرستان دماوند تهران است. که سرسبزی شمال را با کویر پیوند می‌زند. رودهن از شمال با آمُل مازندران و از جنوب با کوه‌ها و کویرهای ورامین و پاکدشت هم‌مرز است.. همچنین از مغرب به شهرستان پردیس و شمیرانات می‌رسد و از شرق نیز به مرکز دماوند محدود می‌شود. رودهن به جاده‌های هراز و فیروزکوه نزدیک است. و در راه سفر به است.ان‌های شمالی می‌توانید از رودهن زیبا نیز دیدن کنید. رودهن از آبعلی کیلومتر و از بومهن ۸ کیلومتر فاصله دارد.

قدمت رودهن به سال پیش برمی‌گردد. زمانی‌که آذری زبانان اهل ارومیه، تصمیم گرفتند به این دره‌ سرسبز و خوش آب و هوا مهاجرت کنند. بنابراین گویش اصلی مردم رودهن آذری است. ولی در برخی از روستاها و شهر آبعلی مردم به زبان مازندرانی هم صحبت می‌کنند.


بنتونیت کاربردهای دیگری نیز دارد. برخی از این کاربردها عبارت اند از: تهیه گل حفاری، تولید ماسه ریخته گری به عنوان عامل جلوگیری کننده از نشت آب در سدها و کانال های انتقال آب، است.فاده به عنوان عامل شفاف کننده مایعات مثل آبمیوه‌ها و ماءالشعیر، زلال کننده آب و تصفیه کننده مایعاتی همچون پارافین، گندوله سازی مواد معدنی مانند سنگ آهن، پلت کردن خوراک دام، عامل ناقل در رنگ‌ها و سایر مواد قابل اسپری شدن، تهیه سموم برای مصارف گیاهی و حیوانی، است.فاده به عنوان یک ماده پرکننده در صنایعی مانند کاغذسازی.

برای حفاظت از جان افراد و همچنین تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی در برابر جریان های الکتریکی ناخواسته این جریان باید به زمین منتقل شود. جریان های قوی ناشی از صاعقه و ولتاژ های قوی نیز جزو این موارد می باشد. به همین منظور سیستم ارتینگ طراحی و پیاده سازی می شود.

کابل مسی بدون روکش مورد است.فاده در چاه باید به صفحه متصل شود. برای اینکار از جوش مخصوص نقره یا جوش کدولد Cadweld است.فاده می شود. این کابل از کنار لوله پولیکا با بالا آمده و تا شینه ارت کشیده می شود. کابل از سه نقطه با است.فاده از جوش کدولد cadweld به صفحه متصل می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در رودهن