المنت در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

element-1
element-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیست اسکی دیزین در اوایل سال با نصب یک دستگاه تله اسکی سیار آغاز به کار کرد تا ورزشکاران تیم ملی اسکی ایران در قبل از انقلاب مکان خوبی برای تمرین داشته باشند، در ادامه است.قبال مردم از این محل یک دستگاه تله سیژ با دو کیلومتر و متر در سال خورشیدی برای رفت و آمد اسکی بازان به نقاط بالای پیست نصب گردید، در بین سال های تا ۵ با تلاش زیاد آقای کاظم پور فقید از موسسین پیست دیزین اولین تله کابین ایران از پایین منطقه به قله دیزین نصب و افتتاح گردید تا کم کم به یکی از برترین پیست های اسکی خاورمیانه در آن سالها بدل شود.

پیست اسکی دیزین، برای اهالی تفریحات زمستانی نامی آشنا است.. دیزین در ارتفاعات رشته کوه‌های البرز، در فاصله کیلومتری شمال کرج و کیلومتری ولایت رود قرار دارد؛ البته بخش‌هایی از مجموعه تفریحی رفاهی پیست اسکی دیزین در است.ان تهران است.. این مجموعه فرصتی مناسب برای تجدید قوا، تفریح دوستانه و خانوادگی و است.فاده از هوای پاک کوهستان را فراهم می‌کند و با امکانات رفاهی و تفریحی عالی ورزشکاران و گردشگران بسیاری را در هر فصلی از سال به سوی خود می‌کشد.

پیست دیزین فقط مختص زمستان نیست و در تابستان نیز می‌توانید به پیست چمن آن سر بزنید. برای کسانی که می‌خواهند از هوای زمانی و دمای منفی درجه سانتی‌گراد لذت ببرند، سرزدن به پیست دیزین در فصل پاییز و زمستان، بهترین انتخاب است..


توزیع انواع المنت های میله ای و رادیاتوری ، ترموکوپل های صنعتی ، سیم های کروم نیکل ،سیم نسوز و وارنیش،المنت های آلو مینیومی و ده ها محصول دیگر و هم چنین وارد کننده انواع المنت های صنعتی و ترموکوپل با کیفیت فوق العاده و مواد اولیه تولید المنت و ترموکوپل از کشور های برتر صنعت جهان

تهران المنت تولید کننده انواع المنت های کول هیتر با مناسب ترین قیمت ، المنت کویل هیتر نوعی المنت میله ای با کارایی بالا می باشد. این المنت ها  به اشکال مثلثی، مربع  و دایره می باشند.این نوع المنت قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد.از المنت های کویل هیتر میتوان در سیستم های هاترانر و پت، صنایع غذایی، قابل های راگاگرم، ماشین های بسته بندی، صنایع لاستیک و پلاستیک، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع نظامی، صنایع تحقیقاتی، صنایع پزشکی و دارویی، صنایع فلزات مذاب، سنبه دستگاه های برش، آب بندی و عایق کاری تجهیزات رستورانی، دستگاه های چاپ و پرس، و … است.فاده کرد.

سال سابقه در تولید و توزیع و واردات انواع المنت و ترموکوپل و ده ها محصول صنعتی دیگر بیانگر توانایی های ما در این عرصه می باشد ، ما توانسته ایم طی این سال محصولاتی را تولید کنیم که نه تنها با نمونه های خارجی قابل رقابت باشید بلکه در برخی قطعات کیفیتی مطلوب تر از نمونه خارجی تولید کرده ایم



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین