المنت در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

element-1
element-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

گروه ملک آسمان ( دکتر ملک ) فعال در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره انواع کارگاه، سوله، انبار و آپارتمان و اماکن تجاری و خانه های ویلایی است. و با دارا بودن کادری مجرب و تیم های مهندسی و اجرا و بازسازی آماده همکاری برای مشارکت در ساخت و مشاوره برای سرمایه گذاری است.. این گروه دارای دفتر اختصای معلاملات برای افزایش اعتماد شما مشتریان است..


تولید انواع المنت های حرارتی است.اندار طبق سفارش مشتری با بهترین قیمت موجود در بازار، این المنت ها هم با دستگاه های پیشرفته و هم به صورت دستی با دقت بالا تولید میگردد، همچین تهران المنت تلاش دارد برای رفاه حال مشتریان گرانقدر، حتی‌المقدور سفارش‌ها به سریع ترین شکل ممکن به دست مشتران گرامی برساند.

شاید گرمای است.خر وقتی هوای بیرون صاف و آفتابی است.، نیازی به بخاری است.خر نباشد، اما اگر می‌خواهید در فصل سرما از است.خر خود است.فاده کرده و لذت ببرید، بخاری است.خر ایده‌آل است.. امروزه متداول ترین روش برای گرم کردن آب است.خر، است.فاده از المنت های حرارتی است.، المنت های است.خری جزو خانواده المنت میله ای هستند و به شکل میله ای ساخته می شوند و تا عمق متری در است.خرها قرار می گیرند. نحوه کاربری آنها راحت است. فقط کافی است. المنت است.خری را در گوشه ای از است.خر خود جای دهید و متناسب با حجم آب موجود در است.خر منتظر گرم شدن است.خر بمانید.

توزیع انواع المنت های میله ای و رادیاتوری ، ترموکوپل های صنعتی ، سیم های کروم نیکل ،سیم نسوز و وارنیش،المنت های آلو مینیومی و ده ها محصول دیگر و هم چنین وارد کننده انواع المنت های صنعتی و ترموکوپل با کیفیت فوق العاده و مواد اولیه تولید المنت و ترموکوپل از کشور های برتر صنعت جهان



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه