الکتروموتور در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

Electro-Motor-1
Electro-Motor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


الکتروموتور های دو سرعته برای کار کردن با دو و گاهی سه سرعت ثابت در نظر گرفته شده اند که می توانند به جلو و عقب سوئیچ شوند. تعداد نسبی جفت قطب موتور، سرعت را تعیین می کند. این موتور ها یک جایگزین مقرون به صرفه برای اینورترهای فرکانس هستند زیرا ممکن است. در ماشین آلات و سیستم های صنعتی با دو یا سه سرعت کار کنند. با یک موتور دو سرعته، سرعت و قدرت را می توان به راحتی با نیازهای برنامه تنظیم کرد، که منجر به صرفه جویی قابل توجهی در انرژی می شود. مصرف برق و انتشار CO هر دو ممکن است. با کاهش سرعت موتور کاهش یابد.

موتورهای هیدرولیک دستگاه های مکانیکی هستند که توسط سیال برای تولید حرکت چرخشی نیرو می گیرند. این حرکت کار چرخشی را برای به حرکت درآوردن سایر عناصر دوار مانند چرخ های محرک یک بیل مکانیکی تجهیزات سنگین فراهم می کند. موتورهای هیدرولیک به طور گسترده در ماشین آلات ساختمانی است.فاده می شود که در آن حرکت چرخشی از یک دستگاه فشرده مورد نیاز است. و نیروی هیدرولیک از قبل در دسترس است.. موتورهای هیدرولیک می توانند از انواع پره ای، دنده ای یا پیستونی مشابه پمپ های هیدرولیک باشند. موتورهای LSHT یا با سرعت کم و گشتاور بالا توسط برخی سازندگان در دسترس هستند. یک موتور پره ای اصلاح شده که موتور تکیه گاه چرخشی نامیده می شود ، ظاهراً اصطکاک کمتر و آب بندی بهتری نسبت به موتور پره ای معادل دارد.

در وب سایت گل الکتریک پارت امکان خرید آنلاین و تحویل درب محل وجود دارد همچنین نمایندگی فروش به صورت حضوری در آدرس تهران، خیابان طالقانی شرقی، جنب پاساژ روشن، پلاک و ، ساختمان گل الکتریک فعال است. و همواره پاسخگوی تلفن های مندرج در وب سایت نیز هستیم.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک