کلید ولتاژ بالا در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


زمانی که جریان متوقف می‌ شود ، یک قوس الکتریکی به وجود می‌ آید این قوس باید در یک فرایند کنترل شده متوقف ، سرد و خاموش شود تا فاصله بین کنتاکت‌ ها از برقراری دوباره جریان جلوگیری کند ، در نهایت زمانی که خطا برطرف می ‌شود کنتاکت ‌ها دوباره باید وصل شوند تا مدار به حالت اول خود بازگردد.

تنوع بالای این محصولات و کیفیت قابل قبول و قیمت بسیار مناسب آنها از ویژگی های این دسته از محصولات هستند که در فروشگاه تسلاکالا تمامی این محصولات، با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار میگیرد. با توجه به اینکه اکثر برق کاران ایرانی از کلیدهای اتوماتیک هیوندای است.فاده میکنند لیست انواع قیمت های آنها در فروشگاه های تهران برق و تسلاکالا موجود میباشد.

شرکت برق صنعت گلدن در زمینه تهیه و توزیع لوازم برق صنعتی از برندهای معتبر دنیا از جمله مولر ، ایتون ، شراک و … فعالیت دارد. محصولات این شرکت شامل کنتاکتور ، بی متال ، مینی کنتاکتور ، حرارتی ، کلید اتوماتیک ، رله ، تایمر ، کنترل فاز ، مینیاتوری و محافظ جان ، شاسی است.ارت است.پ و سیگنال در آمپر و رنجهای مختلفی می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک