کابل کشی در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

Cabling-1
Cabling-2



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


سینی کابل برق یکی از ملزومات برق کشی در محیط های تجاری و صنعتی می باشد. این ابزار در بخش هایی از فضاهای مسکونی نیز قابلیت به کارگیری دارد؛ اما عمده موارد است.عمال این محصول، محدود به موارد صنعتی و تجاری می گردد. سینی کابل برق نوعی محافظ کابل های مورد است.فاده در ساختمان محسوب می گردد که سبب آراستگی ظاهری سیم کشی نیز می شود.

همانطور که از نامش پیداست در این روش پروسه کابل کشی از روی دیوار انجام می‌گیرد. این روش بیشتر در داخل اماکن سر پوشیده ، کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و غیره بکار می‌رود. در کابل کشی روکار ابتدا مسیر عبور کابل را از قبل مشخص می‌کنند بعد به وسیله داکت یا بست‌های فلزی کابل را از مسیر مشخص عبور می‌دهند.

داکت‌ها در اصل کانالهایی از جنس پلاستیک هستند که برای محافظت از سیم و کابل از آنها در فضاهایی مانند ادارات ، شرکت‌ها یا اماکن مسقف است.فاده می‌کنند. علاوه بر این داکت‌ها انواع مختلفی دارند که مناسب با هر مکان نوع خاصی از آن را انتخاب می‌کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک