الکتروموتور در شهریار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Electro-Motor-1
Electro-Motor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



 منظومه حیدربابا تجلی شور و خروش جوشیده از عشق شهریار به مردم آذربایجان است. ، این منظومه از جمله بهترین آثار ادبی در زبان ترکی آذری است.، و در اکثر دانشگاههای جهان از جمله دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده‌آمریکا مورد بحث رساله دکترا قرار گرفته است. و برخی از موسیقیدانان همانند هاژاک آهنگساز معروف ارمنستان آهنگ جالبی بر آن ساخته است..

استاد شهریار در اوایل تحصیل پزشکی، دلباخته‌ی دختری به نام ثریا شد و این دو مدتی نیز با هم نامزد بودند اما رقیب عشقی شهریار پسرعموی رضاشاه و شخصی پرنفوذ بود. ثریا، علی‌رغم اینکه به شهریار علاقه‌مند بود، در نهایت مجبور شد با چراغعلی سالار حشمت ازدواج کند.

سید محمدحسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار، شاعر پارسی‌گوی آذری‌زبان، در سال ۸۵ هجری شمسی در بازارچه میرزا نصراله تبریزی واقع در چای کنار چشم به جهان گشود. در سال ۸هجری قمری که تبریز آبستن حوادث خونین وقایع مشروطیت بود پدرش او را به روستای قیش قورشان و خشکناب منتقل نمود. دورهٔ کودکی است.اد در خاستگاه پدری و در آغوش طبیعت و روستا سپری شد که منظومه حیدربابا مولود آن خاطرات است.. او تحصیلات خود را در مدرسهٔ متحده و فیوضات و متوسطهٔ تبریز و دارالفنون تهران گذراند و وارد دانشکدهٔ طب شد. سرگذشت عشق آتشین و ناکام او که به ترک تحصیل وی از رشتهٔ پزشکی در سال آخر منجر شد، مسیر زندگی او را عوض کرد و تحولات درونی او را به اوج معنوی ویژه‌ای کشانید و به اشعارش شور و حالی دیگر بخشید. وی سرانجام پس از هشتاد و سه سال زندگی شاعرانهٔ پربار در شهریور ماه هجری شمسی درگذشت و بنا به وصیت خود در مقبرة الشعرای تبریز به خاک سپرده شد.


روتور موتورهای قفس سنجابی است.وانه ای شکل است. که میله هایی از جنس آلومینیوم و یا مس درون شیارهای محیطی آهنی و یا فولادی قرار دارد که به دو صورت ساخته می شود که نوع اول از میله های گرد تشکیل شده است. و نوع دوم از میله های مستطیلی و یا به شکل دو دایره که به هم متصل و یا جدا از هم هستند تشکیل می شود. میله های روتور الکتروموتور را به این دلیل مورب طراحی می کنند که در تاثیر میدان های است.اتور بر روی روتور نوعی هم پوشانی به وجود آید و از لرزش و یا قفل شدن در لحظه است.ارت جلوگیری به عمل آید.

الکتروموتور های دو سرعته برای کار کردن با دو و گاهی سه سرعت ثابت در نظر گرفته شده اند که می توانند به جلو و عقب سوئیچ شوند. تعداد نسبی جفت قطب موتور، سرعت را تعیین می کند. این موتور ها یک جایگزین مقرون به صرفه برای اینورترهای فرکانس هستند زیرا ممکن است. در ماشین آلات و سیستم های صنعتی با دو یا سه سرعت کار کنند. با یک موتور دو سرعته، سرعت و قدرت را می توان به راحتی با نیازهای برنامه تنظیم کرد، که منجر به صرفه جویی قابل توجهی در انرژی می شود. مصرف برق و انتشار CO هر دو ممکن است. با کاهش سرعت موتور کاهش یابد.

الان تو ماشین معمولی که برق نیست موتور و دینام هست. باتری موتوری را تامین می کند که چرخ دنده ها و چرخ ها را می چرخاند. چرخاندن چرخ ها چیزی است. که دینام خودرو را تغذیه می کند و دینام بارها و بارها باتری را شارژ می کند. در ماشین برقی دینام وجود ندارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهریار