چاه ارت در شهریار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Earth well-1
Earth well-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهریار بعدا به تهران آمد و در دارالفـنون تهـران خوانده و تا کـلاس آخر مـدرسه ی طب تحـصیل کردو در چـند مریض خانه هـم مدارج اکسترنی و انترنی را گـذراند ولی د رسال آخر به عـلل عـشقی و ناراحـتی خیال و پـیش آمدهای دیگر از ادامه تحـصیل محروم شد و با وجود مجاهـدتهـایی که بعـداً توسط دوستانش به منظور تعـقـیب و تکـمیل این یک سال تحصیل شد، شهـریار رغـبتی نشان نداد و ناچار شد که وارد خـدمت دولتی بـشود؛ چـنـد سالی در اداره ثـبت اسناد نیشابور و مشهـد خـدمت کرد و در سال ۵ به بانک کـشاورزی تهـران داخل شد .

شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .

استاد شهریار در اوایل تحصیل پزشکی، دلباخته‌ی دختری به نام ثریا شد و این دو مدتی نیز با هم نامزد بودند اما رقیب عشقی شهریار پسرعموی رضاشاه و شخصی پرنفوذ بود. ثریا، علی‌رغم اینکه به شهریار علاقه‌مند بود، در نهایت مجبور شد با چراغعلی سالار حشمت ازدواج کند.


بتونیت ها با توجه به انواع و ویژگی هایشان کاربردهای مختلفی دارند. به عنوان مثال بنتونیت کلسیم دار در تهیه ماسه ریخته گری، به عنوان جاذب روغن و یا  گریس، فیلتراسیون، صاف کردن و همچنین تهیه خوراک دام است.فاده می‌شود. از بنتونیت سدیم دار اغلب در تهیه گل و سیال حفاری است.فاده می‌شود. بنتونیت‌های فعال شده با اسید، در تهیه خاک مخصوص فضولات حیوانی جاذب گریس و روغن به کار می‌روند.

الف – در اتصال زمین (ارت) حفاظتی هدف ایمنی افراد که در حال کار کردن با دستگاه الکتریکی و ایمنی خود تجهیز الکتریکی می باشد. به عنوان مثال بارها شده است. در آشپزخانه منازل به بدنه فلزی یخچال و ماشین لباسشویی دست زده اید و دچار الکتریسیته و برقگرفتگی ناچیز شده اید.علت این امر نشتی جریان و خاصیت میدان مغناطیسی دستگاه می باشد که بدنه فلزی دستگاه را اصطلاحا بار دار کرده است. و در زمانی که شما به بدنه فلزی دستگاه در تماس قرار میگیرد جریان نشتی از طریق محل تماس وارد بدن و از طریق معمولا پا خارج می گردد، در این فرایند فرد دچار برقگرفتگی می شود.(ایمنی فرد دچار اختلال می شود)

به منظور کاهش اثرات الکترومغناطیسی و طبق است.اندارد IEC-- وهم پتانسیل کردن آن ها سیستم های ارتینگ با هم همبند می شوند. در این صورت بین اتصالات از ادوات حفاظتی است.فاده می کنیم تا در صورت بروز حادثه از انتقال جریان شدید بین آنها جلوگیری به عمل آید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهریار