درایو و اینورتر در شهریار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.

رابطه‌ی عاشقانه شهریار و ثریا به‌‌تلخی به پایان رسید و بهجت تبریزی که عشقی نافرجام را تجربه کرده بود تهران را ترک کرد و در نیشابور مشغول به کار شد. اواخر سال شهریار به دلیل ابتلا به بیماری مجبور شد به تهران بازگردد که این بازگشت با بستری شدن وی در بیمارستان همراه بود.

در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.


در حالت ترانزیستوری جفت ترانزیستور وجود دارد که در هر نیم موج بار ON و OFF می کند تا یک خروجی فاز بسازد. یکی از جفت ترانزیستورها به باس مثبت DC و یکی به باس منفی DC متصل می شود تا شکل موج کامل ساخته شود. فرکانس خروجی معمولا تا هرتز است. که بعضی اینورترها خروجی تا هرتز را نیز ساپورت می کنند.

درایوهای صنعتی بخشی جدایی ناپذیر در اتوماسیون و فرایندهای صنعتی هستند؛ خصوصاً در مواردی که کنترل دقیق سرعت دور موتور، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.. به طور کلی وظیفه یک درایو الکتریکی این است. که گشتاور و جهت حرکت اجسام را کنترل کند. درایوها معمولاً برای برنامه های کنترل سرعت یا حرکت مانند ماشین آلات صنعتی، حمل و نقل، ربات ها، فن ها و غیره است.فاده می شوند. درایوهایی که برای کنترل موتورهای صنعتی است.فاده می شوند به عنوان درایوهای صنعتی شناخته می شوند.

قسمت تغییر(switching) قدرت یا IGBT: برای تولید پالس PWM سرعت بالا (مبدل DC TO AC). مهم ترین قطعه در اینورتر ها IGBT ها هستند. در اینورتر از IGBT ها برای تولید فرکانس های مختلف است.فاده می کنیم. کلمه IGBT مخفف عبارت Insulated-gate Bipolar Transistor است.. IGBT ها همان ترانزیستور های دو قطبی گیت عایق هستند و جز دسته نیمه هادی‌ها به شمار می‌آیند که سرعت سوییچ فوق العاده بالایی دارند و در کاربرد های کلید زنی سرعت بالا مورد است.فاده قرار می‌گیرند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهریار