الکتروموتور در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Electro-Motor-1
Electro-Motor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بعد از آن دیگر خبری از راه رفتن در خشکی نیست و باید دل را به آب بزنید. حالا مسیر شما در تنگه‌ها آغاز می‌شود. تنگه واشی، حدود یک کیلومتر است. که راه رفتن در آن دشواری زیادی ندارد. بعد از تمام کردن این یک کیلومتر، به دشت زیبای ساواشی می‌رسید.

«فیروز پسر یزدگرد، پسر بهرام بود و پادشاهی وی پس از آن بود که برادر و سه تن از خاندان خویش را کشت. گویند در ملک وی هفت سال پیاپی قحطی شد و در آن دوران سخت، رعیت را چنان راه برد که هیچ‌کس از گرسنگی نمرد مگر یکی و او به خداوند نالید که رحمت خویش از او و رعیت او دریغ ندارد و باران ببارد و خدای اجابت کرد ولایت مانند پیش پرآب شد و درختان جان گرفت. فیروز بگفت تا به ری شهری بسازند و آن را فیروز نام کرد و مابین گرگان و دربند نیز شهری بساختند و آن را فیروز نام کردند و…»

قرار است. به یکی از روستاهای سرسبز و پر از کوچه باغ فیروز کوه تهران برویم که غاری باستانی در ارتفاعات آن قرار گرفته است.. غار بورنیک طولانی‌ترین غار تهران و چهارمین غار طولانی ایران است. که به دلیل وجود آثار زندگی انسان‌های غارنشین در آن، ارزش باستانی بسیاری دارد.


موتورهای AC همانند بیشتر موتورهای الکتریکی دارای یک قسمت ثابت بیرونی به نام است.اتور و یک روتور که درون آن می چرخد دارند. موتورهای الکتریکی از میدان مغناطیسی دوار به طور مجازی برای گرداندن روتورشان است.فاده می کنند. الکتروموتور سه فاز AC تنها نوعی است. که در آن میدان مغناطیسی دوار به طور طبیعی بوسیله است.اتور به خاطر طبیعت تغذیه گر آن تولید می شود. در حالیکه در موتورهای DC به وسیله ای الکتریکی یا مکانیکی برای تولید این میدان دوار نیاز دارند. برای راه اندازی یک

الکتروموتور های اروپایی الکتروموتور های مرغوب و با کیفیتی هستند اما امروزه در بازار داخلی به علت گرانی این نوع الکتروموتور کمتر است.فاده می شود اما در مقابل الکتروموتور های چینی با کیفیتی تقریبا برابر با الکتروموتور های اروپایی مورد است.بال بسیاری از صنعتگران قرار گرفته شد ولی با به وجود آمدن وضعیت نا به سامان ارز و دلار گرایش صنعتگران به است.فاده از الکتروموتور های صنعتی ساخت داخل بیشتر شد.

دستگاه هایی که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل میکنند الکتروموتور نامیده میشوند. موتورهای الکتریکی ها این کار را از طریق فرایند های الکترو مغناطیسی انجام میدهند. این وسایل از اختراعات بسیار کاربردی و حائز اهمیت در چند سال اخیر به حساب می آیند و در زندگی روزمره بسیار کاربردی هستند.صنایع زیادی از جمله ماشین آلات صنعتی مواد غذایی، کشتی‌رانی، کشاورزی، فولاد، پتروشیمی، نفت و گاز به موتورهای الکتریکی متناسب با حوزه خود نیاز دارند. در دنیای مدرن امروز اختراع الکتروموتورهای صنعتی را می‌توان یکی از بزرگترین دستاوردهای بشر به‌حساب آورد. شرکت



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه