چاه ارت در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Earth well-1
Earth well-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



آب و هوای آن در زمستان، بسیار سرد و یخبندان می‌شود؛ بنابراین اگر تجربه جدی در زمینه طبیعت‌گردی در زمستان ندارید، بهتر است. فصل‌های تابستان و بهار به این روستا بروید. در این روستا می‌توانید در دشت‌های وسیع آن کمپ بزنید و یا به یکی از اتاق‌های اقامتی در یکی از باغ‌های مردم محلی بروید.

اولین راه آهنی که در ایران احداث شد از شاهی یا همان قائم‌شهر کنونی تا بندر شاه یا همان بندر ترکمن امروزی می‌رفت. بعد از راه افتادن اولین قطار از ساری تا بندر ترکمن، پروژ‌ه‌های بیشتر و وسیع‌تری در سطح کشور شروع به کار کرد که راه آهن البرز یکی از آن‌ها بود.

پرورش آبزیان: در زمینه پرورش آبزیان است.خر پرورش ماهی با تولید ۸ تن در سال بیش از ۵٪ تولید ماهیان سردابی است.ان را به خود اختصاص می‌دهد. ضمناً ایجاد اولین مجتمع شیلاتی کشور در این شهرستان در زمینی به وسعت هکتار توسط اداره کل شیلات است.ان در دست مطالعه‌است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. مجتمع مذکور در مزرعه پرورش ماهی قزل آلا به صورت مداربسته با تولید سالانه تن و اشتغال زایی حدود نفر، در کاهش میزان بیکاری در شهرستان تأثیر قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. شایان ذکر است. دمای مناسب آب در شهرستان فیروزکوه ( درجه سانتیگراد) مناسبترین دما برای پرورش آبزیان است..


اتصال سیم مسی به صفحه مسی بسیار مهم است.. برای این کار انتهای سیم مسی که بیرون از چاه قرار داشت را به اندازه تقریبا سانت داخل خاک کرده و به شینه زمین تابلو، توسط کابلشو محکم می کنیم. باید توجه داشت که وجود شینه ارت در مجاورت چاه ارت یا داخل تابلوی اصلی از الزامات است.. به شینه ارت علاوه بر چاه ارت، سیم‌های لخت مسی از سازه فلزی ساختمان، میلگردهای داخل بتن، عایق حفاظتی اصلی و عایق خنثی، متصل می‌گردد. برای جوش دادن قطعات مسی به یکدیگر از جوش برنج یا نقره است.فاده می شود و در صورت عدم دسترسی به این جوش از جوش کدولد (Cadweld) است.فاده می شود.

اطراف صفحه مسی را با مواد کاهنده مقاومت زمین، مانند بنتونیت پر می کنیم. در اینجا حدودا کیلوگرم بنتونیت نیاز داریم تا علاوه بر پوشاندن اطراف صفحه و سانت بالاتر از صفحه را نیز بپوشاند.بعد از گذشتن زمانی در حدود ساعت که مواد کاملا سفت شده باشد، لوله پولیکا را روی صفحه قرار داده و چاه را با خاک نرم پر می کنیم. باقی سنگریزه ها را داخل لوله می ریزیم تا آب به راحتی بتواند داخل چاه نفوذ کند. باید توجه داشت که برای راحتی نفوذ آب به داخل چاه ارت نباید سطح لوله پایین تر یا بالاتر از سطح باغچه باشد و باید کاملا هم سطح باشد.

کابل اصلی ارت &#; سیم نول(N) &#; لوله های اصلی فلزی آب &#; لوله های اصلی گاز &#; لوله های قایم (رایزرها) تأسیسات از هر نوع – قسمت های اصلی فلزی ساختمان مانند: اسکلت فلزی و آرماتورهای بتن مسلح &#; الکترودهای اصلی و فرعی اتصال زمین



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه