کلید ولتاژ بالا در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با انتخاب مسیر اول،‌ از میان دره و در کنار رودها و مزارع سرسبز قدم خواهید زد. مسیر دوم نیز از بالای دره عبور می‌کند. به امامزاده که رسیدید، آبشار و چشمه آب طبیعی در آنجا خواهید دید که می‌توانید با خیالی راحت از آب آن بنوشید. با رفتن به روستای لزور، فاصله کمی از تنگه واشی خواهید داشت و از طریق یک جاده خاکی به روستای جلیزجند که مبدأ سفر به تنگه واشی است.، خواهید رسید.

از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.

غار بورنیک از چندین بخش تشکیل شده است.. در ابتدا و هنگام وارد شدن، وارد تالار اول که محل اصلی سکونت بوده، خواهید شد. رفتن به سایر قسمت‌ها و تالارهای بعدی غار، نیازمندی کمی مهارت کوه‌نوردی است. که ممکن است. هرکسی از پس آن برنیاید. بهترین زمان سفر به این غار نیز فصل‌های گرم سال است. که تمام مزارع و زمین‌های اطراف سرسبز شده‌اند و هوا نیز خنک است..


کلیدهای بدنه تزریقی، کلیدهایی با جریان نامی بالاتر از نوع هوایی می باشند. نوع دیگر این کلیدها، کلیدهای محافظ موتور میباشد. این کلیدها برای حفاظت از موتور بسیار کاربرد دارند و معمولا تا آمپر ساخته میشوند و برای موتورهای تا کیلو وات مناسب هستند. کلید های محافظ جان، نوع دیگری از انواع کلیدهای اتوماتیک میباشند. این کلیدها همانطور که از نامشان معلوم است. برای حفاظت از جان افراد در مقابل خطر برق گرفتگی و جلوگیری از خطرات جریان نشتی از این نوع کلیدها است.فاده میشود.

کلیدهای اتوماتیک مینیاتوری، ساده ترین نوع کلید اتوماتیک است. که در پروژه های مختلف بصورت تک پل و سه پل است.فاده میشود. این کلید در آمپراژ وسیع و در قدرت قطع کیلوآمپر و یا بیشتر در بازار موجود است.. کار اصلی این کلید، حفاظت در برابر اضافه جریان برق و اتصال کوتاه است.. کلیدهای مینیاتوری یا MCB معمولا در جریان های پایین و در تابلوهای روشنایی و تابلوهای توزیع با توان کم و یا جهت حفاظت مدارات کنترل و فرمان تجهیزات و تاسیسات برقی مورد است.فاده قرار میگیرند. این کلیدها دارای دو نوع کاربرد صنعتی و کاربرد مسکونی هستند.

فیوزها و کلیدهای مینیاتوری از انواع کلید برق براساس آمپراژ شان دسته بندی می‌شوند. در واقع میزان آمپری که روی بدنه فیوز یا کلیدمینیاتوری درج شده است. مقدار جریانی است. که به طور مداوم از خود عبور می‌دهند و این میزان جریان را جریان نامی آنها می‌نامند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه