برد الکترونیک در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از اولین جاهای دیدنی در سفر به لواسان گردنه قوچک است.؛ اما چرا باید از این گردنه دیدن کنیم؟ گردنه قوچک گردنه‌ای است. که تهران را به منطقه شمیرانات و جاهای دیدنی لواسان متصل می‌سازد. علاوه بر این در اینجا شاهد پارک جنگلی لواسان هم هستید. البته لواسان چند پارک جنگلی دارد و این پارک را با نام پارک جنگلی قوچک هم می‌شناسند.

لواسان در شمال شرق تهران قرار گرفته است.. با توجه به اینکه لواسان در دره‌های اطراف تهران قرار دارد، هوای شهر به نسبت تهران خنک‌تر می‌باشد. لواسان پاییز‌ها و زمستان‌های سرد و اغلب همراه با بارش برف و باران دارد. بارش‌های لواسان از اواخر آبان‌ماه شروع می‌شود و تا اوایل فروردین ماه ادامه دارد. فصل بهار در لواسان مطبوع‌ترین هوای سال را دارد.دما هوا معتدل و بارش‌های گاه و بی‌گاه به خنکی هوا کمک می‌کند. لواسان در تابستان اما هوای خنک و خشک دارد. بالاترین دمای هوا در این فصل برای لواسان رقم می‌خورد. با این حال، تابستان هوای لواسان از تهران خنک‌تر است..

اگر از آن دسته از طبیعت‌گردانی هستید که عاشق سبک‌های جدید سفر هستید ودلتان می‌خواهد بدانید چگونه می‌شود با موتور سیکلت به دور دنیا سفر کرد یا اینکه علاقه دارید اصول اولیه هیچ هایک یا رایگان سواری را یاد بگیرید؛ مقالات مربوط به سبک‌های جدید سفر در مجله گردشگری میهمان شو به صورت ویژه برای شما طراحی شده است..


در علم الکترونیک می دانیم که المان های الکترونیکی معمولا دارای یک ناحیه کاری در حالت اشباع هستند که برای بردهای الکترونیکی معمولی نامطلوب است.، اما در بحث بردهای الکترونیکی صنعتی اتفاقا همین ناحیه برای ما مفید است. و کلیدهای ما در ناحیه اشباع کار می کنند.

. دیود های قدرت : دیود های قدرت یا توان نوعی دیود هستند که مانند دیود های معمولی دو ترمینال دارند که تنها جریان را از یک سو انتقال می دهند. این دیود ها از نظر ساخت و ظاهر با دیود های معمولی متفاوتند تا بتوانند جریان های بالاتری را انتقال دهند. دیود های توان یکسو ساز غیر قابل کنترل هستند که در کاربردهایی مانند شارژ باتری و منابع تغذیه DC و اینورتر ها کاربرد دارند.

. ترایاک: تریاک در اصل یک المان نیمه‌هادی سه ترمیناله است. که عبور جریان را کنترل می‌کند. تریاک دارای قابلیت هدایت جریان به صورت دوطرفه و قابل کنترل است. و به همین علت به عنوان قطعه‌ای مناسب برای بردهای الکترونیکی صنعتی ای است. که در آن‌ها از جریان متناوب AC برای کاربردهای سوییچینگ است.فاده می‌شود. چرا که ترایاک ها می توانند جریان های بالا را در هر دو سیکل مثبت و منفی جریان AC سوییچ (تعویض) کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان