برد الکترونیک در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.


بردهای انعطاف‌پذیر سخت بهترین‌ها هستند و از ترکیب هر دو نوع مهم بردهای PCB ساخته شده‌اند که در بخش‌های قبل آن‌ها را معرفی کردیم. بردهای انعطاف‌پذیر از چند لایه PCB منعطف تشکیل شده‌اند که به تعدادی از لایه‌های PCB سخت متصل شده‌اند.

PCBهای چندلایه از مجموعه‌ای از سه یا چند PCB دولایه تشکیل شده‌اند. این بردها با یک چسب مخصوص به هم محکم می‌شوند و بین قطعات عایق قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود که حرارت اضافه هیچ یک از قطعات را ذوب نمی‌کند. PCBهای چندلایه در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند، برای مثال می‌توانند چهارلایه، ده‌لایه، دوازده‌لایه‌ و… باشند. بزرگ‌ترین PCB چندلایه‌ای که تاکنون ساخته شده است. لایه ضخامت دارد.

pcb دولایه در ساختار بسیاری از لوازم برقی و الکترونیکی مدرن و پیشرفته در طیف وسیعی مورد است.فاده واقع می شود. مضاف براین، از طریق سوراخ های متالیزه موجود در ساختار برد، قابلیت ارتباط دو سمت فیبر چاپی امکان پذیر می گردد. بنابراین، فضای بیشتری به منظور چینش اجزا و قطعات در اختیار کاربر قرار می گیرد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه