برق خورشیدی در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Solar electricity-1
Solar electricity-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شاید فکر کنید پیست اسکی دیزین جز اسکی‌کردن و برف‌بازی و تله‌های مختلف تفریح دیگری ندارد، اما درواقع پیست‌های اسکی یکی از قطب‌های گردشگری کشورهایی هستند که از این نعمت قله‌های برفی محروم نیستند. در این‌جا برخی از جذاب‌ترین تفریحات غیر برفی پیست اسکی دیزین را با شما به اشتراک گذاشتیم.

پیست اسکی مبتدی در شمال شرق مجموعه پیست اسکی دیزین و بالای رستوران چمن قرار دارد و در واقع محلی برای آموزش و یادگیری ورزش اسکی محسوب می‌شود. این پیست از نظر شیب دامنه و امکانات برای افراد مبتدی در هر رده سنی مناسب و امن است.. پیست مبتدی به تله اسکی مبتدی دیزین با ۵ متر طول و متر ارتفاع دسترسی دارد که از سال ۵ تکمیل و مورد است.فاده قرار گرفته است..

کم‌کم تا سال ۸ نصب انواع تله‌ها و همچنین تله کابین متری پیست دیزین تهران و احداث امکاناتی چون رستوران طول کشید تا به مرحله بهره‌برداری برسد تا اینکه پیست اسکی دیزین در سال ۵ تکمیل و آماده است.فاده اسکی‌بازان شد.


پنل خورشیدی تین فیلم ، به عبارتی نسل دوم سلول های خورشیدی می باشند که دارای وزن سبک ، انعطاف پذیری بالاتر و بازدهی بیشتری می باشند. از پنل های منعطف بیشتر در ماشین حساب ها ، پاور بانک ها ، کوله پشتی های خورشیدی است.فاده می شود.

این انرژی تجدید پذیر از یک منبع پایان ناپذیر از منابع مانند خورشید می تواند در انواع فرآیندهای صنعتی بسیار موثر است.فاده شود. اگر می خواهید بسته به شرکت های بازرگانی برق و قیمت هایی که آنها تعیین می کنند متوقف شوید ، این امکان را دارید که در پانل های فتوولتائیک سرمایه گذاری کنید تا برق و انرژی حرارتی را تأمین کنید تا بتوانید در تأسیسات صنعتی خود از آب گرم و گرم است.فاده کنید.

این تجهیز در واقع یک اینورتر و یک شارژ کنترلر به صورت یکپارچه میباشد همچنین مزیت ان نسب به اینورتر ساده بر این است. که علاوه بر شارژ با پنل خورشیدی باتری های سیستم را توسط برق شهر یا ژنراتور شارژ میکند تا در هنگام ابری بودن هوا , مشکلی از جهت شارژ باتری ها نداشته باشیم.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین