برق خورشیدی در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Solar electricity-1
Solar electricity-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


هزینه های برق همیشه در حال افزایش است.. معمولاً قبض برق یک انبار حدود ۵٪ از کل هزینه را نشان می دهد. نرخ تعرفه برای انرژی خورشیدی حدود درصد ارزان تر از برق معمولی است.. انرژی خورشیدی با یک راه حل با هزینه ثابت ، با عمر ۵- سال ، به یک گزینه پایدار و مقرون به صرفه انرژی برای صاحبان مشاغل تبدیل شده است.. این باعث می شود قبض های انرژی شما با هزینه کمتری قابل پیش بینی تر باشد. همچنین ، نگهداری و نظارت بر سیستم های خورشیدی ارزان تر است..

پنل خورشیدی منو کریستال پربازده ترین پنل تولید شده می باشد و دلیل بازده بالای آن هم چینش منظم و دقیق تر کریستال های سیلیکون آن ها می باشد ، البته قیمت پنل های مونو کریستال بیشتر می باشند ولی باتوجه به بازده بالای آن ها این مسلئه توجیه اقتصادی پیدا می کند.

انرژی خورشیدی یک منبع انرژی ٪ تمیز و تجدیدپذیر است. که باعث کاهش وابستگی به نفت ، ذغال سنگ و گاز طبیعی برای تولید برق می شود. این سوخت های فسیلی انتشارهای مخربی تولید می کند که بر کیفیت هوا ، آب و خاک تأثیر می گذارد و باعث گرم شدن کره زمین هستند. به گفته کارشناسان ، تا سال ۵ ، سیاره ما بیش از ۵ میلیون سال گذشته گونه های گیاهی و جانوری را از بین خواهد برد. این آمار اثرات گازهای گلخانه ای حاصل از سوخت های فسیلی را نشان می دهد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری