برنامه نویسی PLC در تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

PLC programming-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از دههٔ چهل تا ۵، از سینمای فعال شهر تهران، نام بیش از یک سوم آن‌ها خارجی بود. در این دوران شمار قابل توجهی از سینماهای نوین تهران در اختیار شرکت‌های خارجی بود. همچنین به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و هنر، از فیلم نمایش داده شده در سال ۵ در تهران، فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و دیگر فیلم‌ها نیز از کشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، هنگ کنگ و شوروی بوده‌اند.

در طول سال‌های ۵ تا ۸۵ ده شهر به شهرهای است.ان تهران اضافه شده‌اند که بزرگ‌ترین آنها شهرهای اندیشه، صالحیه، باغستان و نصیرشهر با ۵ هزار، ۵ هزار، ۵ هزار، هزار نفر و کوچک‌ترین آن‌ها شهر ارجمند با ٬ نفر بوده‌است.

طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.


المان‌های رله‌ای شامل رله ورودی باز، رله ورودی بسته و رله خروجی می‌شوند. این المان‌ها به ترتیب با کنتاکت باز، کنتاکت بسته و بوبین کنتاکتور متناظر هستند. بوبین کنتاکتور، تجهیزی الکترومغناطیسی است. که می‌تواند با ورود جریان برق به داخل سیم‌پیچ‌هایش، وضعیت کنتاکت‌های متناظرش را تغییر دهد. این المان‌ها با نمادهای به کار رفته در شکل زیر نشان داده شده‌اند. نماد کنتاکت‌های متناظر بوبین، مشابه کنتاکت‌های باز و بسته است.. ورودی‌ها را می‌توان به عنوان کلید شستی یا کلید فرض کرد. در برنامه نویسی PLC باید به تفاوت این دو نوع ورودی دقت کنید. کلید شستی با فشردن، وصل و با رها کردن، قطع می‌شود. اما کلید با فشردن، وصل شده و پس از رها شدن، باز هم وصل می‌ماند. به عنوان مثالی از خروجی‌ها هم می‌توانید یک چراغ یا موتور الکتریکی را در نظر بگیرید.

پیش از ورود به محیط نرم‌افزار و شروع برنامه‌نویسی، لازم است. که ابتدا نرم‌افزار، پی ال سی شما را شناسایی کند. بنابراین باید وارد مبحث پیکربندی شوید. در این قسمت کاملا نحوه صفر تا صد پیکربندی سخت‌افزار در نرم‌افزار شامل اضافه کردن کارت‌های SM ،CM و غیره نیز توضیح داده شده است.. همچنین کلیپی از خود نرم‌افزار برای این قسمت و تمامی قسمت‌های بعدی نیز آماده شده که به درک بصری شما در یادگیری، کمک به سزایی می‌کند.

از نقطه نظر نرم‌افزاری، بیشتر برنامه‌های PLC شامل ساختارهایی نیستند که ما به زبان‌های دیگر مشاهده کرده‌ایم؛ به عنوان مثال کلاس‌های مختلف، چند شکلی بودن زبان برنامه‌نویسی، کتابخانه‌های گسترده و غیره در زبان پی ال سی وجود ندارد. این به این دلیل است. که برنامه‌نویسی PLC محدود به یک سیستم فیزیکی است. که حالت‌ها از قبل در آن شناخته شده‌اند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در تهران