برنامه نویسی PLC در جنوب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

PLC programming-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



افسریه را می توان یکی از امن‌ترین محلات منطقه ۵ دانست. این محله از قدیم الایام دارای چندین پادگان نظامی مختلف بوده و به همین علت افسریه نامیده شده است.، علاوه بر این کلانتری ۵ تهران بزرگ نیز برای تامین امنیت مردم در این محله قرار گرفته است..

یکی از قدیمی ترین مناطقی که تا به امروز در دنیا کشف شده است. شهر ری می باشد که بنا به اطلاعات باستان شناسان قدمت آن به ۸ هزار سال پیش از میلاد می رسد. این محله که پیش از آن به عنوان راگا ، رغه، ارشکیه، رام اردشیر، راکس ، راگ، ام‌البلاد، ری شهر، شیخ البلاد و محمدیه شناخته می شده است. امروزه جمعیتی بالغ بر هزار نفر دارد و در حکومت زیاریان و سلجوقیان نیز پایتخت ایران انتخاب شده است.. در کتاب مقدس زرتشتیان اوستا عنوان شده است. که ری سیزدهمین شهر ساخته شده در دنیا می باشد که در آن زمان بزرگترین شهر شناخته شده دنیا بوده است.. امروزه  این ممحله شامل منطقه تهران شده و از نظر بافت اجتماعی ، یک بافت مذهبی و سنتی را در خود جای داده است..

این منطقه با مساحتی بالغ بر کیلومتر مربع در جنوب غربی تهران قرار دارد و با شهرستان های قدس ، شهریار و اسلامشهر همسایه است. . اغلب مساحت منطقه به امور صنعتی ، انبارداری و حمل و نقل اختصاص یافته است. . این منطقه دارای محله است. که عبارتند از :


تا اینجا و در مجله فرادرس، مجموعه‌ای سه قسمتی از آموزش‌های مقدماتی PLC ارائه شد. امیدواریم با فراگیری این آموزش‌ها، انگیزه‌ای مضاعف برای یادگیری بیشتر این مبحث ایجاد کرده باشیم. در صورت علاقه‌مندی به مباحث مرتبط در زمینه ابزاردقیق و اتوماسیون صنعتی، آموزش‌های زیر نیز به شما پیشنهاد می‌شوند:

به دنبال این موفقیت، کمپانی Bedford نام خود را به Modicon PLC تغییر داد. آن‌ها شروع به تولید Modicon ، اولین PLC خود کردند. آنچه Modicon را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می‌کند، تکنیک برنامه‌نویسی آن است. در صورتی که بقیه با است.فاده از

اکنون به ادامه حل مثال برمی‌گردیم. با زدن کلید شستی $$I_$$ برق در مسیر شماره جریان پیدا می‌کند. با برق‌دار شدن خروجی کمکی $$Q_$$، تیغه‌های متناظر آن تغییر وضعیت می‌دهند. یعنی تیغه‌های باز $$q_$$ بسته و تیغه‌های بسته $$q_$$ باز می‌شوند. در نتیجه، مسیر ۵ برق‌دار و خروجی $$Q_$$ که خروجی اصلی است.، فعال می‌شود. در مجموع و پیش از رها کردن کلید شستی، مسیرهای شماره ، ، ۵ و بسته و مسیرهای و باز هستند. حال با رها کردن کلید شستی، تمام مسیرهای تا قطع می‌شوند. به دلیل نرسیدن برق به خروجی کمکی $$Q_$$، تیغه‌های متناظر آن هم تغییر وضعیت می‌دهند تا مسیر شماره ۵ هم قطع شود. در این وضعیت، فقط مسیر شماره بسته است. و خروجی $$Q_$$ فعال باقی می‌ماند. شکل زیر، وضعیت مدار را بعد از یک بار فشردن و سپس رها کردن کلید شستی نشان می‌دهد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران