برنامه نویسی PLC در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

PLC programming-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بسیاری از ما تابستان را فصل ورزش، سفر و خوشگذرانی می‌دانیم اما اگر از علاقه‌مندان به زمستان و ورزش‌های زمستانی منطقه دیزین در نزدیکی تهران با امکانات زیادی در زمینه ورزش‌های زمستانی در انتظار شماست. پیست‌های مختلف اسکی و ورزش‌های زمستانی که می‌تواند مورد است.فاده افراد مبتدی و حرفه‌ای قرار گیرد. پیست بین المللی دیزین دارای شهرت جهانی بوده و هر ساله توریست‌های زیادی از سراسر جهان برای اسکی به این پیست می‌آیند و مسابقات بین المللی اسکی نیز در این محل برگزار می‌شود.

در اسکی، بالا رفتن از سراشیبی بسیار خسته‌کننده است.؛ به همین دلیل بالابرهایی همچون تله اسکی بشقابی طراحی شده‌اند. بالابر‌های بشقابی اسکی‌بازان را به بالای پیست می‌کشانند. این تله اسکی دارای میله‌هایی است. که قسمت پایین آن‌ها سطوحی بشقابی شکل دارند و افراد به‌صورت تک نفره بر آن‌ها سوار می‌شوند. برای است.فاده از این بالابر باید اسکی به پا داشته باشید.

کسانی که به تیراندازی علاقه دارند و یا خود یک‌پا کماندار هستند می‌توانند برنامه‌های آموزشی و تمرین‌های رشته تیراندازی با اسکی روی برف در فصل زمستان و تیراندازی با رول اسکی در چمن را در فصل تابستان در پیست اسکی دیزین انجام دهند.


این زبان یک ابزار بسیار قدرتمند است. که می‌تواند کارهای پیچیده را با است.فاده از الگوریتم‌ها و توابع ریاضی همراه با کارهای تکراری اجرا کند. این زبان از عباراتی است.فاده می‌کند که توسط نقطه‌ ویرگول از هم جدا شده و سپس ورودی، خروجی یا متغیرها توسط این دستورات تغییر می‌کنند.

امروزه، بیشتر تولیدکنندگان بزرگ، سیستم عامل‌های توسعه نرم‌افزاری را تولید می‌کنند که با مشخصات کمیسیون بین‌المللی الکتروتکنیک (IEC) - مطابقت دارد. این است.اندارد در سال شروع به کار کرد و در سال به عنوان است.اندارد بین المللی IEC برای كنترل‌كننده‌های قابل برنامه‌ریزی منتشر شد.

در حل مثال از خروجی‌های کمکی و کمک گرفتیم. در برنامه نویسی PLC به این خروجی‌ها، خروجی مجازی (Flag) گفته می‌شود و آنها را با M نمایش می‌دهند. در واقع، خروجی‌های مجازی، رله‌هایی فرضی هستند که به هیچ خروجی واقعی متصل نیستند ولی بوبین و کنتاکت دارند. تعداد مجاز است.فاده از این خروجی‌ها، در هر نوع PLC متفاوت است. و به کارخانه سازنده و ورژن آن بستگی دارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین