تابلو برق صنعتی در تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial switchboard-1
Industrial switchboard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در طول سال‌های ۵ تا ۸۵ ده شهر به شهرهای است.ان تهران اضافه شده‌اند که بزرگ‌ترین آنها شهرهای اندیشه، صالحیه، باغستان و نصیرشهر با ۵ هزار، ۵ هزار، ۵ هزار، هزار نفر و کوچک‌ترین آن‌ها شهر ارجمند با ٬ نفر بوده‌است.

جمعیت خالص افزوده‌شده به تهران در دهه‌های گذشته، بیش از پنج میلیون نفر است.، که پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی گسترده‌ای داشته‌است. براساس شش دوره سرشماری انجام شده، جمعیت تهران از سال‌های ۵ تا ۸۵ حدود پنج برابر شده‌است و این رشد در شهرهای اطراف، بیشتر از شهر تهران بوده‌است؛ در کل، رشد شهر تهران طی دهه‌های اخیر در حال کاهش بوده و بیشتر بر جمعیت پیرامون آن افزوده شده‌است.

رشته‌کوه البرز به قسمت شرقی، مرکزی و غربی تقسیم می‌شود. است.ان تهران در بخش مرکزی این رشته‌کوه جای دارد. بخش مرکزی رشته‌کوه البرز به قسمت شمالی، میانی و جنوبی تقسیم می‌شود. بخش محدودی از این ارتفاعات در است.ان تهران و مابقی در است.ان مازندران واقع شده‌است.


برخورداری مهندسان برق در واحدهای صنعتی از دانش عیب یابی تابلو برق بسیار اهمیت دارد؛ زیرا در صورت معیوب بودن تابلو برق خسارات زیادیبه واحد مربوطه وارد خواهد شد. برای عیب یابی مشکل پیش آمده در تابلو برق اولین کار بررسی کلید تصلی تابلو برق است.. اگر زبانه‌ی کلید اتوماتیک MCCB در وسط قرار گرفته بود یعنی کلید اصلی در حالت فالت قرار گرفته و باید رفع شود.

 این نوع تابلوهای برق به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در فضای داخلی آنها محفظه‌ها از هم جدا هستند. جداسازی محفظه‌ها یک مزیت دارد و آن این است. که اگر در یکی از محفظه‌ها خطایی رخ دهد، در همان محفظه باقی می‌ماند و خطای آن به محفظه دیگر منتقل نمی‌شود. این برای

چراغ‌های سیگنال هشداردهنده هستند. موارد است.فاده از آن شامل نمایش وجود یا عدم وجود ولتاژ در تابلو برق، روشن یا خاموش بودن کلید، وارد شدن خازن به مدار، نمایش تریپ و نمایش خطا است. زمانی که هرکدام از چراغ‌های سیگنال بر روی درب تابلو برق روشن شوند، بیانگر علامت یا اخطاری برای اپراتور هستند. چراغ سیگنال دارای رنگ‌های قرمز، زرد، سبز، سفید و آبی است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در تهران