تابلو برق صنعتی در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial switchboard-1
Industrial switchboard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 

تهرانپارس، نارمک، نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، مجیدیه، حکیمیه، سبلان و رسالت را می‌توان مهم‌ترین مناطق شرق تهران دانست. هر چند این محله‌ها از نظر سبک ساختمان‌سازی، بافت شهری و ترافیک شباهت‌های زیادی با هم دارند اما باید دانست که تفاوت‌های آنها نیز سبب تغییر شرایط خرید در این مناطق شده است.. مثلاً


در مواردی، ایراد از تابلو برق نیست و مشکل را جای دیگری باید پیدا کرد. به‌عنوان مثال، اگر در تابلو برق به‌ این‌ صورت برنامه‌ریزی کرده‌اید که پس از است.ارت، فیوز وارد عمل شود و در این‌بین موتور توسط مدار قطع شده باشد، بایستی به سراغ موتور بروید و از آنجا عیب‌یابی کنید.

تابلو برق صنعتی تکفاز و سه فاز در مصارف خانگی و صنعت کاربردی تر هستند، عملکرد آنها به گونه است. که اگر مشکلاتی مانند نوسان، زیاد و کم شدن های ناگهانی ولتاژ، بار اضافی و غیره در شبکه توزیع برق به وجود آید با قطع کردن برق به صورت اتوماتیک از ضررهای ناشی از این قبیل مشکلات جلوگیری می کند. جریان عبوری در تابلو تک فاز کمتر از . کیلووات می باشد اما تابلو سه فاز دارای توان بالاتری نسبت به تابلوهای تک فاز هستند به همین دلیل برای جریان های بیشتر از . کیلووات از تابلو برق سه فاز است.فاده می شود. تابلو برق سه فاز و تکفاز را می توان در ابعاد مختلف ساخت، تابلو سه فاز با یک ولتاژ ورودی سه فاز امکان تغذیه چند مصرف کننده سه فاز را فراهم می کند.

از چراغ‌های هشدار برای دیدن وضعیت عملکرد دستگاه یا اعلام خطر از فاصله‌ی دور است.فاده می‌شود. این چراغ‌ها در خط تولید یا روی پنل‌ها و ماشین‌آلات نصب می‌شوند. آنها در رنگ‌های قرمز، سبز، آبی و بنفش موجود هستند و هر رنگ یک وضعیت خاص از دستگاه را نمایش می‌دهد این چراغ‌ها می‌توانند به سیستم آلارم شنیداری نیز مجهز شوند. است.فاده از آنها در تابلو برق صنعتی و  این مزیت را به اپراتور می‌دهد که وضعیت دستگاه را از راه دور مشاهده کند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران