تابلو برق صنعتی در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial switchboard-1
Industrial switchboard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرت اصلی شهر ری بیشتر به خاطر وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی در آن بوده‌است. به‌طوری‌که تا سال‌ها پیش از آن به (شاه عبدالعظیم) یاد می‌شد، ضمن اینکه این شهر از قدیمی‌ترین مناطق کشور نیز به‌شمار رفته، آثار باستانی فراوانی را در خویش جای داده‌است.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.


عیب یابی تابلو برق جزو مسائل پراهمیت برای مهندسین برق واحدهای صنعتی بوده و داشتن دانش عیب یابی آن از الزامات شغل آنها است. معیوب شدن تابلو برق در یک کارخانه یا واحد صنعتی می‌تواند باعث توقف خط تولید شده و ضررهای سنگینی به مجموعه وارد کند. به‌همین‌دلیل، ضروری‌ست که مهندسین و اپراتورهای تابلو برق دانش کافی از عیب یابی تابلو برق را داشته باشند.

قطعه‌ی اصلی در بی متال ترکیبی از دو فلز با جنس‌های مختلف است. و براساس اختلاف ضریب انبساط طولی دو فلز عمل می‌کند. اگر در مدار گرمای بیش‌ازحدی ایجاد شود، ضریب انبساط طولی باعث می‌شود که یکی از فلزها بیشتر خم شده و درنتیجه جریان در تابلو برق قطع شود.

تابلو برق های طرح سیواکن یا زیمنس یکی از پرکاربردترین تابلو برق ها به شمار می روند که در مکان هایی که تعداد فیدرهای خروجی آنها بالا است. بیشترین است.فاده را دارند مثل کارخانه های بزرگ که هم تعداد فیدرهای خروجی زیاد و هم آمپراژ بالایی دارند؛ همچنین برای اجرای تابلو برق سیواکن نیاز به محیط های خیلی بزرگ می باشد، تمام تابلوها با است.فاده از شینه ها اصطلاحا کوپل الکتریکی می شوند. در این تابلوها هر فیدر خروجی که به عنوان کشو شناخته می شود، باری را تغذیه می کند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری