تجهیزات برقی ضد انفجار در تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



طی پژوهشی که به سفارش شورای فرهنگ عمومی در سال ۸ انجام شد و براساس یک بررسی میدانی و یک جامعه آماری از میان ساکنان ۸۸ شهر و حدود روستای سراسر کشور، درصد اقوامی که در این نظر سنجی نمونه‌گیری شد در این است.ان به قرار زیر بود:

مطالعات نخستین طرح جامع تهران در سال ۵ آغاز شد و در به تصویب رسید. در این برهه، تهران حدود ۸ کیلومتر مربع وسعت داشت و جمعیت آن به ٫ میلیون نفر می‌رسید. این طرح، گسترش شهر تهران را به دلیل وجود ارتفاعات در شمال و شرق و نامناسب بودن زمین‌های جنوبی، در منطقهٔ غرب تعیین کرد و سطح شهر را به ده منطقه با مراکز مجهز تقسیم و شبکه‌ای از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را نیز پیشنهاد کرد.

معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، مسئولیت سرپرستی و برنامه‌ریزی امور مربوط به برنامه‌های جامع و کلی شهرداری تهران را بر عهده دارد. همین‌طور مدیریت منابع انسانی اعم از امور است.خدامی منابع انسانی، ارزیابی عملکرد، آموزش و نگه‌داشت منابع انسانی از دیگر وظایف این نهاد است..


قسمت دوم کد مشخص کننده ی نوع حفاظت سیستم است.. تجهیزات ضد انفجار با توجه به مناطق خطرناک دارای سیستم‌های حفاظتی خاصی هستند. در این است.اندارد هر سیستم حفاظتی با یک یا چند حرف انگلیسی مشخص می‌شود. انواع حفاظت دستگاه‌های الکتریکی در محدوده‌ی خطر در جداول بعدی آورده شده است.. جدول اول مربوط به زمانی که است. ماده‌ی قابل اشتعال در منطقه گاز باشد. جدول دوم زمانی را شرح می دهد که ماده‌ی قابل اشتعال موجود در محیط به صورت گرد و غبار است..

چراغ های دستی ضد جرقه که در اغلب مواقع در کشور های انگلستان و آمریکا ساخته می شود در مناطق خطرناک ZONE , ZONE , ZONE   کاربرد دارد و همان طور که از نامش هم مشخص است. در اندازه های کوچک تر ساخته می شود که این مورد، حمل و نقل آن را آسان تر می کند.

شركت ايرانيان وارم گروه، از شرکت های زیرمجموعه وارم چين می باشد كه با بهره مندی از تکنولوژی های برتر و دانش روز دنیا، به یکی از تولید کنندگان انواع تجهیزات ضد انفجار برتر و تامین کنندگان ممتاز در این صنعت تبدیل شده و قادر است. تا انواع تجهیزات روشنایی ضد انفجار و دیگر سیستم های مرتبط را با قیمتی رقابتی در بازار ایران و منطقه توزیع نماید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در تهران