تجهیزات برقی ضد انفجار در جنوب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



افسریه را می توان یکی از امن‌ترین محلات منطقه ۵ دانست. این محله از قدیم الایام دارای چندین پادگان نظامی مختلف بوده و به همین علت افسریه نامیده شده است.، علاوه بر این کلانتری ۵ تهران بزرگ نیز برای تامین امنیت مردم در این محله قرار گرفته است..

همانگونه که در مقالات پیش از این عنوان نمودیم تهران به چهار بخش اصلی تقسیم می شود که جنوب آن قدیمی ترین و سنتی ترین بافت را به خود اختصاص داده و شامل محله های بسیار مهمی میشود که امروز قصد داریم در وب سایت هومتیک همراه با شما نگاهی به مهم ترین محله های جنوب تهران انداخته و آنها را از نقطه نظرات اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی ارزیابی نماییم.

یاخچی آباد که یکی از محله های مشهور منطقه تهران می باشد امروزه بیشتر به دلیل مدرن سازی سریع که در آن آغاز شده است. شناخته می شود. این محله که در جنوب نازی آباد قرار گرفته از شمال به خیابان تولایی و از جنوب به بزرگراه آزادگان ختم می شود و بسیاری از افرادی که در آن زندگی می کنند آذری زبانانی هستند که از شهرهای شمال غربی کشور مهاجرت کرده و در آنجا سکونت گزیده اند. یاخچی در زبان آذری به معنی خوب و یا زیبا می باشد که به فضاهای سبز پیشین قرار گرفته در این منطقه اشاره دارد. از طرفی بسیاری از افراد عنوان می‌کنند اسم اصلی این منطقه یاغچی‌آباد می باشد به معنی منطقه ای که تحت تأثیر کارخانه روغن سازی نام گذاری شده است..


جعبه تقسیم ضد انفجار مرکز و محل اصلی ارتباط اجزای الکتریکی یک مدار می باشد و لازم به ذکر است. که جریان برق ابتدا وارد جعبه تقسیم ضد جرقه می شود و سپس به عملکرد خود ادامه می دهد؛ این محصول شامل قطعات ریل مینیاتوری و ترمینال می باشد.

تجهیزات ضد انفجار یا exp در محیط های پر خطر نصب می شوند. حوادث مختلفی می‌تواند در محیط‌های صنعتی رخ دهد که حریق و انفجار از خطرناک‌ترین آن‌ها است.. این‌گونه حوادث در محیط‌هایی رخ می‌دهد که یک نوع ماده‌ی سوختی مانند گاز و غبارهای خطرناک، توسط یک فعال‌کننده مشتعل شود. احتمال بروز انفجار در محلی با سه عنصر اکسیژن، ماده‌ی سوختی و فعال‌کننده بسیار بالاست. ترکیب این سه عنصر مثلث آتش نام داشته که لوگوی آن به شکل زیر نمایش داده می شود.

این محصول، از باکس ضد انفجار آلومینیوم یا باکس ضد انفجارGRP   و سوکت پلاگ ضد انفجار تابلویی با آمپر های مختلف به صورت تک فاز یا سه فاز تشکیل شده است.. سوکت باکس ضد انفجار مجهز به ریل و ترمینال می باشد و در برخی موارد فیوز هم داخل آن ها قرار می گیرد و بنا به سفارش مشتری قسمتی از درب شیشه ای و قابل رویت می تواند باشد و با فراهم آوردن یک یا چند کلید پریز ضد انفجار امکان قطع و وصل هر یک را در اختیار کاربر قرار می دهد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران