تجهیزات برقی ضد انفجار در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وارنگه رود، روستایی است. که قدمت آن به سال پیش برمی‌گردد. زمانی که تنها چند خانوار محدود در آن زندگی می‌کردند و باعث رونق این روستا شدند. روستای وارنگه رود علاوه بر اینکه توانسته است. طبیعت اطراف خود را در بهترین شکل حفظ کند، روستایی متمدن و مجهز است..

تله اسکی چرخشی در پیست اسکی دیزین نیز نوعی از تله‌سیژها است. که به‌صورت چرخشی در مبدأ و مقصد دور می‌زنند و اسکی‌بازان را سوار و پیاده می‌کنند. البته لازم به ذکر است. که این نوع تله سیژها توقفی در ایستگاه ندارند و اسکی‌بازان ماهر و حرفه‌ای باید بدانند چطور در حال حرکت تله اسکی، سوار و از آن پیاده شوند.

پدر این روستا، خانه‌های نوساز و زیبا را می‌بینید که با خانه‌های شهری تفاوتی ندارند. در اطراف این روستا نیز، رودخانه وارنگه رود جریان دارد. این روستا، در واقع دره‌ای است. که در میان‌کوه‌ها و قله‌های اطراف خود، محاصره شده است.. همین موضوع باعث می‌شود که طبیعت آن، اسرارآمیز و در عین حال شگفت‌آور باشد.


عده ای از افراد هرگز از مزایای مهتابی های ضد انفجار آگاه نیستند و در خرید آن مقاومت می کنند؛ اما این اقدام می تواند نقش بسزایی در زمینه کاهش انفجارات داشته باشد؛ مهتابی های ضد انفجار در مدل های مهتابی های ضد انفجار لوله ای، اضطراری، باکالیت و مهتابی ضد انفجار  LED عرضه می شود.

حداقل درجه حرارتی که در یک فضای قابل انفجار و بدون نیاز به جرقه می‌تواند باعث ایجاد آتش‌سوزی شود را درجه حرارت خود اشتعالی می‌نامند. برای جلوگیری از انفجار و آتش‌سوزی باید دمای تمام تجهیزات در حین کار از درجه حرارت خود اشتعالی کمتر باشد. طبق جدول زیر برای مشخص کردن حداکثر درجه حرارت کار یک تجهیز یا ماشین چند گروه‌ تعریف شده است.. حداکثر درجه حرارت روی سطح تجهیز در بدترین شرایط دمایی عبارت‌اند از:

طبق است.اندارد NEC تجهیزات الکتریکی گروه II به زیرگروه‌های IIC,IIB,IIA تقسیم می‌شوند. این تقسیم‌بندی به میزان خطرناکی گازها و غبارها بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال گروه IIC برای است.فاده در اغلب جوهای انفجاری خطرناک مناسب است. و می‌تواند گروه‌های گازی IIA,IIB را پوشش دهد. تجهیزات گروه IIB نیز قابلیت پوشش گروه IIA را دارند. در جدول زیر شرح این گروه‌بندی‌ها آورده شده است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین