تجهیزات برقی ضد انفجار در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



آبشار پسچویک یا پسکوهک با ارتفاع ۵ متر، از معروف‌ترین جاهای دیدنی افجه است. که در شمال شرق آن قرار دارد. طراوت و سرسبزی این منطقه و همچنین وجود درختان افرا، زیبایی فوق‌العاده‌ای به این آبشار بخشیده‌اند. اگر به بالای آبشار بروید، چشم‌انداز زیبایی از دشت هویج پیش روی شما قرار می‌گیرد.

سد لتیان یکی از تفرجگاه‌های سرسبز و مقاصد طبیعت‌گردی در نزدیکی شهر تهران است. که اهالی پایتخت بدون صرف هزینه و زمان زیادی می‌توانند، یک آخر هفته عالی را برای خود رقم بزنند. سد لتیان در ۵ کیلومتری شمال شرق پایتخت و در مسیر رود جاجرود واقع شده است. که آب آشامیدنی شهر را تامین می‌کند. ماهی‌گیری، طبیعت‌گردی، کوهنوردی در تپه‌های سرسبز و گشت‌وگذار در روستاهای اطراف از جمله تفریح‌های این محل هستند.

اینجا اولین جایی است. که در مسیر تهران به سمت لواسان می‌بینید پس بهتر است. از فرصت است.فاده کنید و در این بین سری به گردنه قوچک بزنید. حتی اگر فرصتتان خیلی محدود است. و برای گشت‌وگذار در لواسان وقت ندارید، می‌توانید برای خوردن وعده ناهار روی پارک جنگلی قوچک حساب کنید و چندساعتی را مهمان طبیعت این پارک باشید.


تجهیزات الکتریکی گروه II خود به گروه های IIC,IIB,IIA تقسیم می شوند. این تقسیم بندی به سطح خطرناکی گازها و غبار ها بستگی دارد؛ تجهیزات گروه IIC  برای است.فاده در اغلب جو های انفجاری خطر ناک مناسب است. و می تواند گروه های گازی IIA,IIB را پوشش دهد همچنین تجهیزات گروه IIB  قابلیت پوشش دهی گروه  IIAرا دارند ولی عکس این قضیه امکان پذیر نیست، که به شرح هر کدام می پردازیم :

تابلو ضد انفجار، یک محفظه ضد انفجار می باشد که نسبت به سایر محفظه های ضد انفجار از حفاظت بسیار بالایی برخوردار است. و از نظر سطح ولتاژ، جنس و نوع کاربرد دارای انواع گوناگونی می باشد؛ درب پنل ضد انفجار اغلب مجهز به شستی ضد انفجار، چراغ سیگنال ضد انفجار و کلید ضد انفجار می باشد که با توجه به نوع کاربرد، اجزای داخلی آن می تواند کنتاکتور، رله، بیمتال، تایمر و کارت ورودی خروجی PLC و منبع تغذیه و ترمینال باشد و به عنوان تابلو برق توزیع ضد انفجار و یا تابلو کنترل ضد انفجار در صنعت و به خصوص مناطق پر خطر مورد است.فاده قرار می گیرد.

این محصول که مصرف لامپ آن بسیار اندک می باشد قابل نصب بر روی دیوار و سقف هستند که در محیط هایی از قبیل راهرو ها و معادن کاربرد بیشتری دارند. بهتر است. بدانید که لامپ های به کار رفته در چراغ تونلی ضد انفجار، رشته ای و کم مصرف می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان