تجهیزات برقی ضد انفجار در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه


لذا نه تنها این محفظه ها باید مقاوم باشند، بلکه ضروری است. که کلیه قطعات متصل شده به آن ها نظیر لولای در پوش و ورودی کابل ها به قدری محکم، مقاوم و بدون نفوذ وصل شده باشند که آن ها همان مشخصات فوق الذکر را داشته باشند. این محفظه ها در کارخانه های سازنده تا برابر فشار انفجار آزمایش می شود.

طراحی سیستم های الکتریکی مستلزم انتخاب ادوات و تجهیزات مختلف از بازار صنعتی است.. مهندس طراح، به علاوه تعیین پارامترهای قابل محاسبه، پاره ای از مشخصات فنی تجهیزات را طبق است.انداردهای منتخب و با توجه به شرایط عملیاتی معین می نماید. یکی از عوامل مهم که در تعریف مشخصات فنی تجهیزات الکتریکی محفوظ می گردد، تعیین نوع بدنه و یا محفظه تجهیزات است. که در صنایع هیدروکربنی با توجه به خطرات ناشی از آتش سوزی و انفجار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.. بدنه های تجهیزات الکتریکی بطور اعم دارای حفاظت هایی با درجات مختلف در مقابل ورود اجسام خارجی و آب به داخل آنها می باشند. بدنه تجهیزاتی که در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی بکار می روند، به علاوه خاصیت فوق الذکر، می باید مناسب است.فاده در فضاهای محتوی هیدروکربن نیز باشند. فضاهای محتوی هیدروکربن از نظر احتمال آتش سوزی و انفجار به درجات مختلف طبقه بندی می گردند و بدنه تجهیزات مورد نیاز، متناسب با فضاهای مورد نظر انتخاب می شوند.

پروژکتور ضد انفجار از جمله محصولاتی است. که نور بسیار فوق العاده ای را ایجاد می کند و در لومن بالا تولید و عرضه می شود و در مکان هایی از قبیل محوطه های باز خطر، سالن ها و سوله های تولیدی مواد شیمیایی خطرناک، قابل اشتعال، معادن ، اتاقک ها و دیگر مناطق پر خطر است.فاده می شود و شامل برندهای Cortem ،Technor، Ceag،Stahl و دیگر برندهای مطرح دنیا ارائه می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه